Gå til innhold

ABB:Psykopat? NHD? Andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Etter at jeg har sett ca 50% av rettsaken og vurderinger om scizofreni eller personlighetsforstyrrelser,ser jeg vel at han nok vel har en trype dyssosial personlighetsforstyrrelse? På godt norsk er han en psykopat som også har storhetsgalskap.

Han har rett i at muslimer er farlige og at selvmordsbombere utfører aksjoner i mange deler av verden.Men katolske land som Italia, Spania, Postugal og Frankrike ønsker ingen invadering av en ny religion eller ett omvendt korstog fra

"Saladin og hans venner".Tyrkia som ønsker medlemskap i EU ønsker kun en sekulær stat for å tekkes EU.Europa er 90-98% kristent.Vi er enten protestanter eller katolikker,selv om det nok bare er på papiret for de fleste.

Så teoriene kan nok godtas av de mest ekstreme nynazister.

Problemet er bare at han henretter 69-77 ariske barn og voksne.Selv Hitler hadde aldri drept en eneste arier selv ikke om han hadde 25% "jødisk blod) Rart å tenke på at arabere(Noen er kristne) og muslimer (Ikke alle er arabere) var på hans side mot jødene 1939-45! (Israel er mye mindre enn både Norge og Danmark.)

Terroristen er den aller galeste nordmann jeg har sett hele mitt liv.Alle de andre er døde,og amerikanerne har drept alle.(Dødstraff+Bin Laden og Sadam Hussain)

Videoannonse
Annonse
Gjest if it matters, MAX your fun
Skrevet

Nææ... er det psykopat?

Gosj, jeg som trodde en schzifrenidiagnose ville unnskylde noe...

serenity777
Skrevet

Nææ... er det psykopat?

Gosj, jeg som trodde en schzifrenidiagnose ville unnskylde noe...

Artig att folk uten fast nick og som ikke kan stave schizofreni, synes å tro han er det.

Gjest aspartam + acesulfam K
Skrevet

Artig att folk uten fast nick og som ikke kan stave schizofreni, synes å tro han er det.

Artig at ABB drepte 77 mennesker, mens du heter serenity777 - er det sånn at du til og med skal overgå selveste ABB da?

Skrevet

Artig at ABB drepte 77 mennesker, mens du heter serenity777 - er det sånn at du til og med skal overgå selveste ABB da?

Merkelig kommentar. Ikke helt rett justert i dag?

serenity777
Skrevet

Der må jeg skuffe deg, jeg har ingen likheter med ABB, ei heller har jeg morderiske tendenser. Som sagt ABB er ikke schizofren. :)

Skrevet

Der må jeg skuffe deg, jeg har ingen likheter med ABB, ei heller har jeg morderiske tendenser. Som sagt ABB er ikke schizofren. :)

Neivel, det vet jeg ingenting om. Det er ganske teit å bare slenge ut av seg slike "fakta", dog.

Skrevet

Neivel, det vet jeg ingenting om. Det er ganske teit å bare slenge ut av seg slike "fakta", dog.

''Neivel, det vet jeg ingenting om. Det er ganske teit å bare slenge ut av seg slike "fakta", dog.''

Hva med den dritten du selv slenger rundt deg her på DOL?

Skrevet

''Neivel, det vet jeg ingenting om. Det er ganske teit å bare slenge ut av seg slike "fakta", dog.''

Hva med den dritten du selv slenger rundt deg her på DOL?

Jeg skriver BRA ting, bedre enn noen annen jeg har sett (lest) på DOL.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg skriver BRA ting, bedre enn noen annen jeg har sett (lest) på DOL.

Som f.eks hva da?

Skrevet

Som f.eks hva da?

Som f.eks. alt jeg har skrevet?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det er vel en del psykiatere som har sagt at han er schizofren?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Som f.eks. alt jeg har skrevet?

Var det ikke deg som skrev at du var psykopat i går?

Skrevet

Var det ikke deg som skrev at du var psykopat i går?

Jo? Tviler du på det?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jo? Tviler du på det?

Egentlig ikke hvis det er riktig som du skrev at det også er deg som står bak alle juleinnleggene, nekter å jobbe, samtidig som du vil bli noe stort og er svært opptatt av din IQ.

Da ser jeg jo ikke bort i fra at du satte riktig diagnose på deg selv denne gangen, men nå er jeg jo ingen psykiater. Det som slår meg riktignok er du virker desperat etter oppmerksomhet og enda mer desperat virker du når du ser andre dolere får oppmerksomhet.

Skrevet

Egentlig ikke hvis det er riktig som du skrev at det også er deg som står bak alle juleinnleggene, nekter å jobbe, samtidig som du vil bli noe stort og er svært opptatt av din IQ.

Da ser jeg jo ikke bort i fra at du satte riktig diagnose på deg selv denne gangen, men nå er jeg jo ingen psykiater. Det som slår meg riktignok er du virker desperat etter oppmerksomhet og enda mer desperat virker du når du ser andre dolere får oppmerksomhet.

Åhhhh jul med din glede... heheheheh

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det kommer ikke noe svar fra meg på dette usaklige innlegget.

Skrevet

''Han har rett i at muslimer er farlige''

Er muslinger farlige og, da?

Dette med snik islam i fisering... det er bare for homser.

Bella Dotte
Skrevet

Neida, ingen fare, du hører til de 99,99 prosentene som bare er elskelige personer!

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Er det usakelig hvilken diagnose Norges største terrorist kan få?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...