Gå til innhold

Plagsomme seponeringssymptomer

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Jeg har sluttet helt med Efexor (etter en lang nedtrappingsperiode). Jeg brukte på slutten 37,5 mg.

Jeg har ubehagelige seponeringssymptomer som kommer og går - disse medfører dyp søvn, jeg blir svimmel, og det kommer "støt" i hodet.

Er det noe jeg kan gjøre for at det ikke skal være så plagsomt som jeg opplever det, eller må jeg bare holde ut?

Videoannonse
Annonse
Onsdag1365380628
Skrevet

Enten fortsetter du med en bitteliten dose, eller så holder du ut en periode.

Gjest germinate
Skrevet

Enten fortsetter du med en bitteliten dose, eller så holder du ut en periode.

Ok, jeg visste ikke at man kunne redusere ytterligere på dosen. Jeg prøver bare å finne løsninger som gjør at jeg fungerer bedre enn jeg gjør nå.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fontex 20 mg - 2 dager i uken er en mulighet.

Gjest germinate
Skrevet

Hvis det ikke gir seg i løpet av helga tar jeg kontakt med fastlegen på mandag og spør om å en resept etter råd fra deg. for det er plagsomt å gå med støt i hodet, skygger for øynene, at det går rundt for meg pluss at jeg sover så dypt at jeg har problemer med å stå opp og er mer trett enn før jeg la meg.

Nå var jeg bra for dette et par dager, og så er det på'an igjen for fullt. Jeg har også lagt merke til at symptomene er sterkere når jeg har smerter i nakke og skuldre, så det er mulig det er en sammenheng her.

Gjest germinate
Skrevet

Har ett spørsmål til jeg, hvis jeg tar en dose nå, blir det bare at jeg utsetter , forlenger eller gjør det verre for meg selv?

Jeg skal snart på jobb, jeg har en skikkelig dårlig dag og det virker som seponeringssymptomene gjør alt bare verre.

Takk for svar.

Gjest germinate
Skrevet

Det ble så jeg tok en dose, for å klare meg gjennom arbeidsdagen. selv med dette sleit jeg veldig med å komme gjennom den. Men er det smart å holde på sånn da? Nå er det andre gangen jeg gjør det.

Gjest germinate
Skrevet

Det ble så jeg tok en dose, for å klare meg gjennom arbeidsdagen. selv med dette sleit jeg veldig med å komme gjennom den. Men er det smart å holde på sånn da? Nå er det andre gangen jeg gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...