Gå til innhold

Sover mye?

Anbefalte innlegg

Gjest bjørkhild
Skrevet

Bipolar 2. Jeg sover svært mye. Bruker wellbutrin og har blitt mye bedre sånn "mentalt" sett. Det er bare denne trettheten som henger igjen. Hva skal til for å få lov til å øke wellbutrin fra 300 til 450mg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, jeg sluttet på AD og ble søvnløs. Men hør med legen du.

Gjest bjørkhild
Skrevet

Heh, jeg sluttet på AD og ble søvnløs. Men hør med legen du.

Ja, jeg bør kanskje gjøre det istedet for å sove bort halve livet. Sove kan jeg jo gjøre senere...

Skrevet

Ja, jeg bør kanskje gjøre det istedet for å sove bort halve livet. Sove kan jeg jo gjøre senere...

Det er sikkert bare en abstinens for meg dette, men i alle fall funker det bra å sluke litt Truxal for søvnen. Enn å ta AD som gjorde meg trøtt hele tiden... men alle har forskjellig kjemi da.

Gjest bjørkhild
Skrevet

Det er sikkert bare en abstinens for meg dette, men i alle fall funker det bra å sluke litt Truxal for søvnen. Enn å ta AD som gjorde meg trøtt hele tiden... men alle har forskjellig kjemi da.

Wellbutrin har alltid fungert veldig bra på meg. Det er bare det at det virker som om jeg får mindre effekt etterhvert. Denne trettheten er slitsom. Når jeg sammenligner meg med andre mennesker sover jeg nesten dobbelt så mye. Min mann sover halvparten av det jeg sover og det er jo også et problem.

Jeg snakker ikke her om vanlig tretthet, men en lammende tretthet som gjør at jeg ikke fungerer om jeg ikke sover mye.

Skrevet

Wellbutrin har alltid fungert veldig bra på meg. Det er bare det at det virker som om jeg får mindre effekt etterhvert. Denne trettheten er slitsom. Når jeg sammenligner meg med andre mennesker sover jeg nesten dobbelt så mye. Min mann sover halvparten av det jeg sover og det er jo også et problem.

Jeg snakker ikke her om vanlig tretthet, men en lammende tretthet som gjør at jeg ikke fungerer om jeg ikke sover mye.

Hm. Høres ugreit ut.. kaster jo liksom vekk livet på søvn som for andre i alle fall, er unødvendig...

Gjest bølger
Skrevet

Når jeg begynte på wellbutrin fikk jeg ikke sove. Var veldig opplagt den første tiden, men så gled det tilbake til slik det var. Kanskje ikke helt like galt da, men jeg sover store deler av dagen når jeg har anledning. De dagene jeg ikke har anledning til å sove så sliter jeg ofte, men har noen gode dager innimellom der jeg fungerer greit. Har ofte på følelsen at medisinene virker best til å begynne med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...