Gjest spania2012 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 er det forsvarlig å reise til spania med en baby på 6 uker i starten av juli?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det bor jo nyfødte i Spania, så det er ikke _uforsvarlig_ å ta med babyer dit. Personlig ville jeg ikke gjort det, jeg synes det er for varmt der på den tiden. Det går selvfølgelig an å holde seg i skyggen eller i lokaler med luftavkjøling, men for meg ville det vært enklere å vente litt med å dra sørover. Jeg så en (større) baby lide veldig i julivarmen i Florida for to år siden, og det var ikke noe hyggelig syn. Er det viktig for familien å få den turen så kort tid etter fødselen, så sjekk med helsestasjonen om det er noen spesielle forholdsregler og vær forberedt på at noen må holde seg unna solvarmen av hensyn til babyen. Jeg vet ikke hva man anbefaler når det gjelder flyturer eller vaksiner, det er for lenge siden jeg hadde så små barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.