Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dessverre sagt ja til venninnetur til amsterdam i sommer. Trodde det skulle gå bra. Nå er jeg såvist ikke sikker på det. Byen er "skitten" på alle måter. Bør jeg avbestille tro? Kommer ikke til å klare å ta en øl/vin med jentene, pga frykt for blackout. Da får jeg sikkert mange spørsmål hvorfor jeg ikke tar øl/vin. Tør ikke ta beroligende under turen, er redd for blackout av det og. Frykter både å få narkotika i mat, blackout (og miste kontroll og bli smittet av sykdommer), tråkke på brukte sprøyter.

Hjelp- jeg som trodde jeg var frisk fra mine tvangstanker:( så nå må jeg velge. Enten la ocd vinne eller ta kontroll og stole på meg selv og dra på weekendtur med venninner. (som ikke kjenner min ocd så godt) kanskje enklest å bli hjemme...

Videoannonse
Annonse
neelie (ferri) <3
Skrevet

Kanskje du kunne åpne deg litt mere for veninnene dine, eller en av dem du stoler godt på. Fortelle om bekymringene dine, og si at du gjerne ønsker at de passer litt ekstra på deg !

Onsdag1365380628
Skrevet

Du burde absolutt reise på tur. Ikke la dumme tanker ta fra deg fine opplevelser.

Skrevet

Kanskje du kunne åpne deg litt mere for veninnene dine, eller en av dem du stoler godt på. Fortelle om bekymringene dine, og si at du gjerne ønsker at de passer litt ekstra på deg !

Lurt...:) jeg skal prøve å gjøre det.

Skrevet

Du burde absolutt reise på tur. Ikke la dumme tanker ta fra deg fine opplevelser.

:) Enig... Dumt å la tanker jeg vet ikke er reele, ødelegge. Men kjedelig å bruke så mye tid på å grue. Men som regel går ting bedre enn jeg frykter;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...