Gå til innhold

Syk av sex prat

Anbefalte innlegg

Gjest Lillac
Skrevet

Jeg blir syk, dette ødelegger hele det flotte forholdet vårt. Han er 40. Tenner BARE på analsex, jeg får så smerter!! Jeg klarer det ikke lenger, et år med bare analt, å når jeg nevner det blir han sinnt, mest på seg selv , for å ha så tenning på det. Jeg er svært sexuell, men nå har jeg mistet hele lysten, klarer ikke bli våt når vi prøver vanlig, fordi jeg vet jo han bare fantaserer om rumpa mi. Hva kan vi gjøre? Dette skiller oss.......,

Videoannonse
Annonse
Gjest svarttrost
Skrevet

Er dette en spøk?. Hvorfor går du med på det da?

Hadde dette skjedd meg så tror jeg at jeg ville ha drept fyren. Det er jo et overgrep mot deg.

Gjest svarttrost
Skrevet

Hadde dette skjedd meg så tror jeg at jeg ville ha drept fyren. Det er jo et overgrep mot deg.

Skrevet

Overgrep og overgrep...

Har hun sagt klart i fra om at hun ikke vil, og han har trengt seg på likevel?

Hvis ikke så er det ikke overgrep. Hun er da en voksen person som i et forhold plikter til å være tydelig på hva hun ønsker og ikke.

neelie (ferri) <3
Skrevet

Jeg synes du skal si at det gjør vondt jeg :)

...om han vil deg vondt så...

neelie (ferri) <3
Skrevet

Jeg synes du skal si at det gjør vondt jeg :)

...om han vil deg vondt så...

Ville vært merkelig om han bare likte deg på grunn av anal-sex vel? Han liker nok "vanlig" sex med deg også !

Gjest Lillac
Skrevet

Jeg elsker han må du skjønne. Han er ikke ond...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvorfor er du i et forhold med en person som helst vil gjøre noe som alltid gjør deg vondt?

Gjest togli
Skrevet

Hvordan kan du elske en som synes det er ok at du har smerter?? Føler det er noe riv ruskende galt her.....

Gjest togli
Skrevet

Overgrep og overgrep...

Har hun sagt klart i fra om at hun ikke vil, og han har trengt seg på likevel?

Hvis ikke så er det ikke overgrep. Hun er da en voksen person som i et forhold plikter til å være tydelig på hva hun ønsker og ikke.

Hun sier han blir sint når hun nevner dette, så jeg kan ikke skjønne annet enn at han vet at han påfører henne smerter...

Skrevet

Du skriver han blir sint, mest på seg selv. Det jeg lurer på er hvorfor han blir sint på _deg_?

Gjest maiapril
Skrevet

Be ham om å komme ut av skapet og bytte fil...

Skrevet

Han er overhodet ikke snill heller. Og du er altfor snill.

Gjest Hulderen
Skrevet

Kanskje han ikke er ond, men han er en stor egoist som ikke tar hensyn til dine ønsker og om presser deg til å gjøre noe som er smertefullt for deg.

Si NEI, og nekt totalt flere anale samleier. Hans reaksjon vil vise om han er verdt å ta vare på eller ikke. Repekterer han det, så er alt bra. Gjør han det ikke, går du fra ham.

Gjest Lillac
Skrevet

Hvorfor er du i et forhold med en person som helst vil gjøre noe som alltid gjør deg vondt?

Han ønsker jo ikke å gjøre meg vondt....men han tenner bare på det..

Gjest Kayia
Skrevet

Ettersom han blir lei seg er det mulig han har riktig motivasjon for å søke hjelp for å utvikle et nytt tenningsmønster. Håper dere finner ut av det, det høres ikke ut som sexlivet er noe særlig hverken for deg eller han sånn som det er nå.

serenity777
Skrevet

Analsex skal være en liten del av sexlivet, eller ikke en del i det hele tatt. gamle homofile som er motakere av analsex, blir ofte så slappe i lukkemuskelen att de må bruke bleie. Be typen din ta seg sammen, han er ikke normal...

Skrevet

Analsex skal være en liten del av sexlivet, eller ikke en del i det hele tatt. gamle homofile som er motakere av analsex, blir ofte så slappe i lukkemuskelen att de må bruke bleie. Be typen din ta seg sammen, han er ikke normal...

Hvordan visste du det?

Skrevet

Respekt er viktig i et forhold, og hvis han ikke respekterer dine ønsker, men bare vil gjøre det som er best for ham...ja, da har dere et problem.

Skrevet

Hun sier han blir sint når hun nevner dette, så jeg kan ikke skjønne annet enn at han vet at han påfører henne smerter...

Da er hun fremdeles et voksent menneske som må ta ansvar for seg selv. Om det så innebærer å forlate den som gjør en vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...