Gjest Lillac Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Jeg blir syk, dette ødelegger hele det flotte forholdet vårt. Han er 40. Tenner BARE på analsex, jeg får så smerter!! Jeg klarer det ikke lenger, et år med bare analt, å når jeg nevner det blir han sinnt, mest på seg selv , for å ha så tenning på det. Jeg er svært sexuell, men nå har jeg mistet hele lysten, klarer ikke bli våt når vi prøver vanlig, fordi jeg vet jo han bare fantaserer om rumpa mi. Hva kan vi gjøre? Dette skiller oss......., 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Er dette en spøk?. Hvorfor går du med på det da? Hadde dette skjedd meg så tror jeg at jeg ville ha drept fyren. Det er jo et overgrep mot deg. 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Er dette en spøk?. Hvorfor går du med på det da? Hadde dette skjedd meg så tror jeg at jeg ville ha drept fyren. Det er jo et overgrep mot deg. 0 Siter
Gjest cooh Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Er dette en spøk?. Hvorfor går du med på det da? Hadde dette skjedd meg så tror jeg at jeg ville ha drept fyren. Det er jo et overgrep mot deg. Overgrep og overgrep... Har hun sagt klart i fra om at hun ikke vil, og han har trengt seg på likevel? Hvis ikke så er det ikke overgrep. Hun er da en voksen person som i et forhold plikter til å være tydelig på hva hun ønsker og ikke. 0 Siter
neelie (ferri) <3 Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Jeg synes du skal si at det gjør vondt jeg ...om han vil deg vondt så... 0 Siter
neelie (ferri) <3 Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Jeg synes du skal si at det gjør vondt jeg ...om han vil deg vondt så... Ville vært merkelig om han bare likte deg på grunn av anal-sex vel? Han liker nok "vanlig" sex med deg også ! 0 Siter
Gjest Lillac Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Er dette en spøk?. Hvorfor går du med på det da? Hadde dette skjedd meg så tror jeg at jeg ville ha drept fyren. Det er jo et overgrep mot deg. Jeg elsker han må du skjønne. Han er ikke ond... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Hvorfor er du i et forhold med en person som helst vil gjøre noe som alltid gjør deg vondt? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Jeg elsker han må du skjønne. Han er ikke ond... Hvordan kan du elske en som synes det er ok at du har smerter?? Føler det er noe riv ruskende galt her..... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Overgrep og overgrep... Har hun sagt klart i fra om at hun ikke vil, og han har trengt seg på likevel? Hvis ikke så er det ikke overgrep. Hun er da en voksen person som i et forhold plikter til å være tydelig på hva hun ønsker og ikke. Hun sier han blir sint når hun nevner dette, så jeg kan ikke skjønne annet enn at han vet at han påfører henne smerter... 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Du skriver han blir sint, mest på seg selv. Det jeg lurer på er hvorfor han blir sint på _deg_? 0 Siter
Gjest maiapril Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Be ham om å komme ut av skapet og bytte fil... 0 Siter
gullfisk Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Jeg elsker han må du skjønne. Han er ikke ond... Han er overhodet ikke snill heller. Og du er altfor snill. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Jeg elsker han må du skjønne. Han er ikke ond... Kanskje han ikke er ond, men han er en stor egoist som ikke tar hensyn til dine ønsker og om presser deg til å gjøre noe som er smertefullt for deg. Si NEI, og nekt totalt flere anale samleier. Hans reaksjon vil vise om han er verdt å ta vare på eller ikke. Repekterer han det, så er alt bra. Gjør han det ikke, går du fra ham. 0 Siter
Gjest Lillac Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Hvorfor er du i et forhold med en person som helst vil gjøre noe som alltid gjør deg vondt? Han ønsker jo ikke å gjøre meg vondt....men han tenner bare på det.. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Han ønsker jo ikke å gjøre meg vondt....men han tenner bare på det.. Ettersom han blir lei seg er det mulig han har riktig motivasjon for å søke hjelp for å utvikle et nytt tenningsmønster. Håper dere finner ut av det, det høres ikke ut som sexlivet er noe særlig hverken for deg eller han sånn som det er nå. 0 Siter
serenity777 Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Analsex skal være en liten del av sexlivet, eller ikke en del i det hele tatt. gamle homofile som er motakere av analsex, blir ofte så slappe i lukkemuskelen att de må bruke bleie. Be typen din ta seg sammen, han er ikke normal... 0 Siter
Apeldoorn Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Analsex skal være en liten del av sexlivet, eller ikke en del i det hele tatt. gamle homofile som er motakere av analsex, blir ofte så slappe i lukkemuskelen att de må bruke bleie. Be typen din ta seg sammen, han er ikke normal... Hvordan visste du det? 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Han ønsker jo ikke å gjøre meg vondt....men han tenner bare på det.. Respekt er viktig i et forhold, og hvis han ikke respekterer dine ønsker, men bare vil gjøre det som er best for ham...ja, da har dere et problem. 0 Siter
Gjest cooh Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Hun sier han blir sint når hun nevner dette, så jeg kan ikke skjønne annet enn at han vet at han påfører henne smerter... Da er hun fremdeles et voksent menneske som må ta ansvar for seg selv. Om det så innebærer å forlate den som gjør en vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.