Gå til innhold

Leit å ikke bli anerkjent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke kjeft.

Jeg vet ikke hvordan syk du er, men tror ikke det er noen god ide å fornekte at man er syk. Derimot kan innstillingen til sykdommen sin og villighet til å gjøre det beste ut av det/utvikle seg ha mye å si for prognosen.

Konklusjonen er heller ikke at man skal se på seg selv som mindre smart, men heller flytte fokus vekk fra slikt og heller fokusere på behandlingen man mottar og strebe etter å utvikle seg.

Du skriver at du er overvektig, hva med å dyrke trening istedet for DOL?

Ja da skjønner jeg mer hva du mener. Bra du ikke var sur, da. :-)

Jeg er også enig.

''Du skriver at du er overvektig, hva med å dyrke trening istedet for DOL?''

Jeg burde absolutt det...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Apeldoorn

36

• Bella Dotte

2

• megler Smekk

1

• Madelenemie

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest anonymforøyeblikketJa
Skrevet

Jeg er også enig.

Burde, eller SKAL gjøre det, NÅ? Fyll en flaske med vann, gå ut i gangen, ta på deg skoene, åpne døren, gå? Lid deg gjennom de første 5 minuttene så blir resten av turen verdt det.

Skrevet

Burde, eller SKAL gjøre det, NÅ? Fyll en flaske med vann, gå ut i gangen, ta på deg skoene, åpne døren, gå? Lid deg gjennom de første 5 minuttene så blir resten av turen verdt det.

Jeg vet ikke jeg... tror jeg skal på butikken og hamstre litt snop i stedet... får tenke litt på det.

Ble litt "deppa"... alt jeg har slitt for, med utdannelse... kunne jo vært unødvendig hadde jeg visst det jeg vet nå, tidligere.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg er også enig.

''Jeg burde absolutt det''

Et ganske typisk svar i fra deg istedenfor å si:- Ja, jeg _skal_ det.

Du kommer ingen vei med burdene.

Skrevet

''Jeg burde absolutt det''

Et ganske typisk svar i fra deg istedenfor å si:- Ja, jeg _skal_ det.

Du kommer ingen vei med burdene.

Men jeg må jo kose meg litt og da, lenge siden jeg har spist snop nå...

Gyldne middelvei!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Gyldne middelvei!

Jeg lurer egentlig på hva du vil bli anerkjent for jeg og hvorfor du mener du har så høy inteligens?

Skrevet

Jeg lurer egentlig på hva du vil bli anerkjent for jeg og hvorfor du mener du har så høy inteligens?

Jeg har jo ikke det... jeg fikk liksom en sånn "flash" i hodet... men det er ikke min skyld at jeg har klart å innse det, har fått god hjelp her, spesielt av den anonyme hjelper. :-)

Vedkommende har helt sikkert hjulpet meg tidligere og, under andre nick, er ikke det...

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg har jo ikke det... jeg fikk liksom en sånn "flash" i hodet... men det er ikke min skyld at jeg har klart å innse det, har fått god hjelp her, spesielt av den anonyme hjelper. :-)

Vedkommende har helt sikkert hjulpet meg tidligere og, under andre nick, er ikke det...

Ja, vedkommende har gitt deg gode svar.

Skrevet

Ja, vedkommende har gitt deg gode svar.

Du og, men jeg syns kanskje du var litt mer sintere enn den anonyme... :-(

Mulig jeg "tolker" feil, da...

megler Smekk
Skrevet

Gyldne middelvei!

''Men jeg må jo kose meg litt og da, lenge siden jeg har spist snop nå...''

Har du plutselig glemt at det ikke lønner seg å spise snop hvis man vil gå ned i vekt?

Skrevet

''Men jeg må jo kose meg litt og da, lenge siden jeg har spist snop nå...''

Har du plutselig glemt at det ikke lønner seg å spise snop hvis man vil gå ned i vekt?

Huff... på en måte... men det er ikke så enkelt, da... å være feit.

Gjest AnonymforøyeblikketJa
Skrevet

Gyldne middelvei!

Hvis du er feit, er den gylne middelvei faktisk NULL snop og UT OG TREN NÅ.

Skrevet

Jeg vet ikke jeg... tror jeg skal på butikken og hamstre litt snop i stedet... får tenke litt på det.

Ble litt "deppa"... alt jeg har slitt for, med utdannelse... kunne jo vært unødvendig hadde jeg visst det jeg vet nå, tidligere.

Og rett tilbake i selvopptatthets-suppa?

Gjør deg selv en tjeneste, løp ut, bruk kroppen, slutt å tenk så mye.

Skrevet

Og rett tilbake i selvopptatthets-suppa?

Gjør deg selv en tjeneste, løp ut, bruk kroppen, slutt å tenk så mye.

Ser poenget ditt. :-( Må visst ha litt hjelp til å styre tankene :-) Kan du være min mentor?

Skrevet

Ser poenget ditt. :-( Må visst ha litt hjelp til å styre tankene :-) Kan du være min mentor?

Ha ha. Du har da vel en psykolog du kan bruke.

Ut og løp.

Gjest togli
Skrevet

Da har jeg vel lav kanskje lav EQ da...

Sett at jeg er litt under snittet på IQ, kanskje jeg har samme EQ som IQ. Jeg tror nemlig det er det samme, jeg. Det er jo tanker.

Jeg kjenner deg jo ikke, og kan ikke bedømme hvordan din EQ eller IQ er, så det må nok andre gjøre ;)

Her er en ganske ok link som forklarer forskjellen mellom de to begrepene EQ og IQ:) : http://home.online.no/~steinny/kap2/emosjonell_intelligens.htm

Gjest togli
Skrevet

Takk for svar, dette skal jeg virkelig ta til etterretning.

Jeg synes du skal få kred for at du er en type som våger å innrømme at du tar til deg ting folk her inne skriver - det er en meget god egenskap langt flere av oss mennesker burde ha :)

Skrevet

Jeg synes du skal få kred for at du er en type som våger å innrømme at du tar til deg ting folk her inne skriver - det er en meget god egenskap langt flere av oss mennesker burde ha :)

Hadde du visst sannheten om dette hadde du blitt skuffet.

Skrevet

Jeg kjenner deg jo ikke, og kan ikke bedømme hvordan din EQ eller IQ er, så det må nok andre gjøre ;)

Her er en ganske ok link som forklarer forskjellen mellom de to begrepene EQ og IQ:) : http://home.online.no/~steinny/kap2/emosjonell_intelligens.htm

Takk. :-) Jeg tror ikke jeg leser det, ikke nå i alle fall... jeg kommer sikkert ikke til å få noe ut av det... men kan jo spørre deg da, om dette med manipuleringsevner og det å like sosiale spill, er et tegn på denne formen for intelligens? For da tror jeg at jeg skjønner hva det vil si å ha høy sosial intelligens. Da er man vel litt manipulerende, mener jeg. :-) Enda godt det er bra for noe, da. Nei. Den kom ut feil. Altså så godt at det ikke er godt for noe, mente jeg...

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror du lider av mindrehetskompleks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...