Gjest jeg er problemet Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg har kjempevanskeligheter. Jeg klarer liksom ikke ta meg på tak for å finne på noe med ungdommene mine. Og da blir det mye tv og data, både på mor og dem. Ute er det kjempevær - så samvittigheten gnager. Skulle så gjerne funnet på noe med dem. Dette er flinke og rolige ungdommer, som er aktive i flere typer sport - det er kun mora som er problemet, føler jeg. Jeg er lat. Å bare gå turer blir for tamt. Svømmebasseng bare oss - næææi, de er ikke så interessert, og det skjønner jeg. Noen som har forslag? Vi bor i omegn Trondheim, og kan gjerne kjøre et stykke, det gjør ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Fjelltur? Bowling? Sykkeltur ut av byen? Sjekk hvor nærmeste campingplass er, avtal sykle dit for overnatting i hytte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Midtsand badestrand, Steinvikholmen - fin plass. Gå tur på en av toppene rundt byen. Nævra, elv med kulper i Malvik, veldig populær plass blant ungdommer. Sykkeltur. Det er fint på Leirfossen, langs Nidelva, eller kjør opp på Brøttem i Klæbu (enden av Selbusjøen). Dra en tur på Skybaren på nye Clarion på Brattøra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Rockheim. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Så først nå at du ville ut. Bynært og turrelatert: Gå opp på Estenstadhytta, Grønningen eller Skistua og spis lunsj/ middag, gå ladestiel og legg inn vaffelbesøk på Sponhuset og burger på Ramp på Svartlamon, ta måten ut til Munkholmen og spis sushi, blåskjell eller ferske fiskekaker på Ravnkloa etterpå. Lengre turer: Kjør til Røros og ta dem med i kobbergruvene, ta båten over til Leksvika (fra Flakk) og kjør sjøvegen (via vakre Råkvåk) til nyyyydelige Stokkøya Strandbar. Legg gjerne inn en teltovernatting evt lei en sublugar her), kjør til Ekne ved Levanger og ta dem med på Falstadmuseet, gå og se utstillingen og Chagall-bildene på Jødisk museum ved Prinsen kino - de er i ideell alder for dette nå, Kjør Den Gyldne Omveg og legg inn et besøk på Nils Aas-senteret + lytt til musikken vær og vind skaper i Flydre. Gurimalla - masse å finne på i vår region - kos dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.