Gjest prust Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Minstejenta mi tisset i senga i natt :-( Ett år siden forrige store uhell - da var det i vår seng, og vi måtte kaste overmadrassen. Denne gangen var det på hytta, på en dobbelt luftmadrass. Går det an å rengjøre denne - eller må den også kastes? Kan jo ikke få den inn i noen vaskemaskin eller oppi et badekar - men jeg kan jo helle vann på, ha på såpe, skure den og skylle den. Får ikke gjort det før i kveld. Noen gode råd? Og gjerne gode råd til jenta og. Hun var på do i går kveld, drakk ikke mye, men dette var første natt på hytta, og hun har trolig ikke skjønt hvor hun var i natt. Hun kom ned til meg og sa det var vått på puta, men jeg trodde hun bare hadde svettet - det viste seg å være et stort uhell i stedet... Og hun som skal på leir neste uke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest germinate Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg tror det skal være slike sprayflasker å få kjøpt med testilrens (iallefall finnes det det til biler). Hvis det er et lag med tekstil oppå slike madrasser da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bjørkhild Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Mitt råd er å ikke gjøre noe mye ut av dette ovenfor jenta. Se på det som et uhell som kanskje ikke gjentar seg. Madrassen vet jeg ikke hva du skal gjøre med, kanskje vaske den slik som du beskriver og se om det går bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Om det var et år siden sist gang hun hadde et uhell, så er det jo bare et uhell. Ikke lag noe styr ut av det, da kan hun bli enda mer fiksert på problemet og det kan kanskje forverre seg også. Jeg ville dynka madrassen med mye varmt vann og klorin og brukt en skurebørste og børsta den skikkelig. Så kjenner du fort når den tørker om lukta forsvinner ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Om det var et år siden sist gang hun hadde et uhell, så er det jo bare et uhell. Ikke lag noe styr ut av det, da kan hun bli enda mer fiksert på problemet og det kan kanskje forverre seg også. Jeg ville dynka madrassen med mye varmt vann og klorin og brukt en skurebørste og børsta den skikkelig. Så kjenner du fort når den tørker om lukta forsvinner ;-) Det gikk fint å vaske madrassen. Har hengt dyna ut til lufting et par dager, og jeg kjenner ingen lukt. Skal vaske puta - så det gikk heldigvis ganske greit. Ikke flere uhell etter det ene - så jeg håper det går greit på leiren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.