Gjest GA Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 I dag er jeg faktisk blitt mor til tenåring! Guttungen som ble unnfanget, født og har vokst opp her på DOL er 13 år i dag. Tro det eller ei. -så da melder jeg meg inn i "foreldre - tenåringer" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Velkommen - det er mange trofaste DOL-mammaer som fikk barn i 1999. Ganske mange av dem er gutter, såvidt jeg kan forstå. Håper junior og resten av familien har en hyggelig dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Velkommen - det er mange trofaste DOL-mammaer som fikk barn i 1999. Ganske mange av dem er gutter, såvidt jeg kan forstå. Håper junior og resten av familien har en hyggelig dag! Ja, vi er en god del -99-mødre her, det har jeg også observert. Guttungen er fremdeles ikke eldre enn at han ville ha pannekaker til bursdagsmiddag. (her forleden ble han fornærmet fordi jeg hadde regna med at han ville ha grillpølser istedenfor biff på grillen...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis37 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Gratulerer moro å høre at 1999 kullet vokser opp har selv en pode som ble 13 år i våres *herlig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.