Gjest Bekymret i dag Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Min datter 14 år, har mens for andre gang og jeg er litt bekymret. Første gang var veldig kort og lite. Denne gangen har mensen vært en god del og nå på fjerde dagen blør hun fortsatt mye og friskt. Jeg synes jo av egen erfaring at dette burde avtatt nå for å rekke å bli ferdig på 7 dager. Noen erfaringer her inne med kraftig mens? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Mensen kan vel være nesten borte på dag 7 selv om den er i full sving på dag 4? Noen har de kraftigste blødningene på dag 1 - 2, fulgt av sakte avtakende mengde, andre opplever at den nesten stopper, for så å begynne igjen. Det er helt normalt at ting varierer i starten, og det betyr ikke bare de første gangene, men de første årene. Etter hvert finner hun ut hva som er normalt forløp for akkurat henne. Jeg hadde uregelmessig mens (i den forstand at den kom ganske så ofte) i flere år fra jeg var 11. Den var ikke spesielt sparsom, heller. Og den har ikke gitt seg etter over 40 år, men det trenger du ikke fortelle datteren din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Mensen kan vel være nesten borte på dag 7 selv om den er i full sving på dag 4? Noen har de kraftigste blødningene på dag 1 - 2, fulgt av sakte avtakende mengde, andre opplever at den nesten stopper, for så å begynne igjen. Det er helt normalt at ting varierer i starten, og det betyr ikke bare de første gangene, men de første årene. Etter hvert finner hun ut hva som er normalt forløp for akkurat henne. Jeg hadde uregelmessig mens (i den forstand at den kom ganske så ofte) i flere år fra jeg var 11. Den var ikke spesielt sparsom, heller. Og den har ikke gitt seg etter over 40 år, men det trenger du ikke fortelle datteren din. ''Og den har ikke gitt seg etter over 40 år, men det trenger du ikke fortelle datteren din. '' Huff da ;-) Jeg har faktisk 30 års jubileum for mensen neste år... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 ''Og den har ikke gitt seg etter over 40 år, men det trenger du ikke fortelle datteren din. '' Huff da ;-) Jeg har faktisk 30 års jubileum for mensen neste år... ''Jeg har faktisk 30 års jubileum for mensen neste år'' Skal det feires? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 ''Jeg har faktisk 30 års jubileum for mensen neste år'' Skal det feires? ;-) *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 ''Og den har ikke gitt seg etter over 40 år, men det trenger du ikke fortelle datteren din. '' Huff da ;-) Jeg har faktisk 30 års jubileum for mensen neste år... Det har jammen jeg også... Tida går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Det er helt normalt at mensen er uregelmessig og variabel den første tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 ''Jeg har faktisk 30 års jubileum for mensen neste år'' Skal det feires? ;-) *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 ''Og den har ikke gitt seg etter over 40 år, men det trenger du ikke fortelle datteren din. '' Huff da ;-) Jeg har faktisk 30 års jubileum for mensen neste år... Når jeg tenker etter så var det vel 30 år siden min første mens i april måned. Den ble ikke feiret altså Dessuten har jeg ikke hatt mensen nå de siste 4 årene jeg har hatt horminspiral 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Det har jammen jeg også... Tida går. Jeg har også 500 ukers premenstruelljubileum i løpet av neste år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.