Madelenemie Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Hei! Hisi jeg mistet mitt barn tror jeg at jeg ville gjort som dr Rosenquist selv ville gjort. dr Rosenqvuist ''- Slå av radioen, slutte å lese aviser, reise på fjellet og plukke multer.'' Personlig tror jeg dette cil gi et bedre perpektiv og roen de etterlatte trenger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Randi R er en dame det absolutt er verdt å lytte til. Men det var det med årstiden da :-) 0 Siter
Gjest Burde vært et forbilde for alle :) Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 Skulle ønske alle rosabloggere og andre fjasejenter kunne få Rosenqvist som forbilde. Det er virkelig dame med hodet på riktig sted! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Skrevet 26. juni 2012 Randi R er en dame det absolutt er verdt å lytte til. Men det var det med årstiden da :-) Hei! Det er ikke så verst med slutten av juli, litt tidlig, men man kan skaffe seg oversikt i vertfall over multeblomster og legge opp en plukkeplan 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Skrevet 26. juni 2012 Skulle ønske alle rosabloggere og andre fjasejenter kunne få Rosenqvist som forbilde. Det er virkelig dame med hodet på riktig sted! Hei! Ja hun er en flott dame, jeg liker både ordene hennes og de snille øynene som jeg ser på bildene, hun ser vennlig, trygg og fast ut. Slik minner hun litt om min psykiater i utstråling. Det er litt sånn som jeg selv ønsker være/bli (men noe av denne tryggheten vokser man inn i med alderen, det er en fordel med alderen ), foruten henne liker jeg andre flotte damer som Eva Joly, Bartoli m.fl også Ann Sann Suu Kyi. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har truffet henne og snakket med henne, og hun er en av de personene jeg er stolt over å ha møtt. En dame som ikke lar seg pille på nesen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.