Gjest sofie larsen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 jeg er en jente på 11år og har veldig vondt i brystene minne og hva skal jeg gjøre jeg vil ikke gå til legen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Det er ikke farlig. At brystene dine er vonde viser at du har kommet i puberteten og de har begynt å vokse. Det vil gå over av seg selv. Når brystene har vokst litt, kan det være lurt å kjøpe en bh som gir støtte til brystene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Kanskje du kan kjenne at det er noen kuler i brystene som er ømme og gjør vondt? Det er brystkjertlene dine som begynner å vokse, slik at du snart får bryster. Det er vondt, men det blir bedre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.