Gjest bølger Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 De har kommet frem til at grunnen til at jeg er så trett kan skyldes insomni. Jeg fikk problemer med nattesøvnen når jeg begynte på wellbutrin, men jeg var like trett på dagtid før jeg begynte på den, så jeg tror ikke at trettheten skyldes insomni. Når de ikke har funnet ut noe mer, så regner jeg med at det er lite hjelp de kan gi meg. Ble skikkelig nedfor når de kom frem til det. Jeg har hatt en periode jeg har duppet av på jobb nesten hver dag. Orker ikke å ha det slik lenger. Kan likegodt få full uføre hvis det skal fortsette slik. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Har du sjekket stoffskiftet? Stoffskikftet er bra. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Sa du at du ikke var enig? Jeg har foreløpig fått det pr brev. Skal snakke med spesialist senere og da skal jeg si at jeg ikke er enig. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg har foreløpig fått det pr brev. Skal snakke med spesialist senere og da skal jeg si at jeg ikke er enig. Det er viktig å få frem. 0 Siter
Apeldoorn Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Men hvis det er tilfelle, kan du ikke få noe med kortere halveringstid, hvis det er metoden for å sove kortere, da... 0 Siter
Gjest bjørkhild Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Er du så sikker på at trettheten din ikke skyldes bipolar lidelse? Jeg er veldig trett i perioder og er sikker på at dette skyldes svingninger i denne sykdommen. Jeg har slått meg til ro med dette og lært meg å leve med det på et vis. Slitsomt er det ja og slik må jeg godta at det blir i lange tider, antar jeg. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Er du så sikker på at trettheten din ikke skyldes bipolar lidelse? Jeg er veldig trett i perioder og er sikker på at dette skyldes svingninger i denne sykdommen. Jeg har slått meg til ro med dette og lært meg å leve med det på et vis. Slitsomt er det ja og slik må jeg godta at det blir i lange tider, antar jeg. Jeg vet ikke. Jeg kan prøve å godta trettheten når jeg har fri, men det er vanskelig på jobb. Hadde jeg bare fått noe jeg kunne tatt de gangene jeg var på jobb. 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg klarer ikke helt å svelge at det skal være årsaken. Jeg tror dette skyldes din BP2. Den trettheten du beskriver går igjen i svært mange BP tilfeller. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg klarer ikke helt å svelge at det skal være årsaken. Jeg tror dette skyldes din BP2. Den trettheten du beskriver går igjen i svært mange BP tilfeller. Hvis det skyldes BP2. Skal det ikke bli bra med behandling da? 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Hvis det skyldes BP2. Skal det ikke bli bra med behandling da? Helt generelt; mye kan gjøres med medikamenter men dessverre tror jeg og at det finnes dem som rett og slett må leve med det og ta de hensyn som er nødvendig å ta for i det hele tatt å fungere. Da må selvsagt alt av fysiologisk betingede årsaker være luket bort. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Helt generelt; mye kan gjøres med medikamenter men dessverre tror jeg og at det finnes dem som rett og slett må leve med det og ta de hensyn som er nødvendig å ta for i det hele tatt å fungere. Da må selvsagt alt av fysiologisk betingede årsaker være luket bort. Det er ikke lett å ta hensyn til det når jeg er på jobb. Ønsker ikke full uføretrygd, men har lyst til å gi opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.