Gå til innhold

Da er det vel ikke mere hjelp å få

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

De har kommet frem til at grunnen til at jeg er så trett kan skyldes insomni. Jeg fikk problemer med nattesøvnen når jeg begynte på wellbutrin, men jeg var like trett på dagtid før jeg begynte på den, så jeg tror ikke at trettheten skyldes insomni. Når de ikke har funnet ut noe mer, så regner jeg med at det er lite hjelp de kan gi meg.

Ble skikkelig nedfor når de kom frem til det. Jeg har hatt en periode jeg har duppet av på jobb nesten hver dag. Orker ikke å ha det slik lenger. Kan likegodt få full uføre hvis det skal fortsette slik.

Videoannonse
Annonse
Gjest bølger
Skrevet

Har du sjekket stoffskiftet?

Stoffskikftet er bra.

Gjest bølger
Skrevet

Sa du at du ikke var enig?

Jeg har foreløpig fått det pr brev. Skal snakke med spesialist senere og da skal jeg si at jeg ikke er enig.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg har foreløpig fått det pr brev. Skal snakke med spesialist senere og da skal jeg si at jeg ikke er enig.

Det er viktig å få frem.

Skrevet

Men hvis det er tilfelle, kan du ikke få noe med kortere halveringstid, hvis det er metoden for å sove kortere, da...

Gjest bjørkhild
Skrevet

Er du så sikker på at trettheten din ikke skyldes bipolar lidelse? Jeg er veldig trett i perioder og er sikker på at dette skyldes svingninger i denne sykdommen. Jeg har slått meg til ro med dette og lært meg å leve med det på et vis. Slitsomt er det ja og slik må jeg godta at det blir i lange tider, antar jeg.

Gjest bølger
Skrevet

Er du så sikker på at trettheten din ikke skyldes bipolar lidelse? Jeg er veldig trett i perioder og er sikker på at dette skyldes svingninger i denne sykdommen. Jeg har slått meg til ro med dette og lært meg å leve med det på et vis. Slitsomt er det ja og slik må jeg godta at det blir i lange tider, antar jeg.

Jeg vet ikke.

Jeg kan prøve å godta trettheten når jeg har fri, men det er vanskelig på jobb. Hadde jeg bare fått noe jeg kunne tatt de gangene jeg var på jobb.

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å svelge at det skal være årsaken. Jeg tror dette skyldes din BP2. Den trettheten du beskriver går igjen i svært mange BP tilfeller.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å svelge at det skal være årsaken. Jeg tror dette skyldes din BP2. Den trettheten du beskriver går igjen i svært mange BP tilfeller.

Hvis det skyldes BP2. Skal det ikke bli bra med behandling da?

Skrevet

Hvis det skyldes BP2. Skal det ikke bli bra med behandling da?

Helt generelt; mye kan gjøres med medikamenter men dessverre tror jeg og at det finnes dem som rett og slett må leve med det og ta de hensyn som er nødvendig å ta for i det hele tatt å fungere. Da må selvsagt alt av fysiologisk betingede årsaker være luket bort.

Gjest bølger
Skrevet

Helt generelt; mye kan gjøres med medikamenter men dessverre tror jeg og at det finnes dem som rett og slett må leve med det og ta de hensyn som er nødvendig å ta for i det hele tatt å fungere. Da må selvsagt alt av fysiologisk betingede årsaker være luket bort.

Det er ikke lett å ta hensyn til det når jeg er på jobb. Ønsker ikke full uføretrygd, men har lyst til å gi opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...