Apeldoorn Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg fikk en slags "visjon"... hva om dette nettstedet er rettet mot meg, for å bryte meg ned? Kan ikke skjønne annet, selv om det høres absurd ut! 0 Siter
Gjest dette til orientering Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 ''Kan ikke skjønne annet, selv om det høres absurd ut!'' Dette høres ganske usannsynlig ut. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Nå er det vel strengt tatt du som prøver å bryte ned andre som gir deg hyggelige svar. 0 Siter
Andeby Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Da spør jeg slik som psykologen min pleier å spørre: Hvor mye tror du på den tanken? 0 Siter
Apeldoorn Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Skrevet 26. juni 2012 Jeg forlater "helse"nettstedet, for godt, trur jeg... Uansett hva det er er det ikke bra for meg. 0 Siter
Gjest maiapril Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Hvor stor er sannsynligheten for det? Spør deg selv om du er så viktig at noen gidder å lage et eget nettsted kun for å plage deg. Et nettsted som har bestått i årevis, som har seriøse fagpersoner, osv. Tror gründeren av doktoronline har hatt helt andre intensjoner med nettstedet enn for å plage eller forfølge deg på noe vis. 0 Siter
laban Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Som jeg sier / har sagt til ungene i den mest selvsentrerte perioden: Folk / verden er i liten grad opptatt av deg. De fleste er langt mer opptatt av seg og sitt - og det store flertall er faktisk hyggelige og greie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.