Gå til innhold

syk/frisk/normal?

Anbefalte innlegg

Gjest svarttrost
Skrevet

syk eller frisk.

Hvis jeg går totalt inn i psykdommen og lar den råde i mitt sinn så blir jeg så følelsesmessig engasjert i min egen sykdom at den tunge sorgen som jeg har inni meg et sted forsvinner litt. Her sliter jeg med bullimi bla som kan ta over fullstendig.

Når dette "engasjemange" for egen sykdom forsvinner igjen så blir jeg så trist og føler jeg ikke har noe som helst. Det er noe som mangler. Det er en tomhet som er ubeskrivelig vond. Det er verre en bulimien.

Så plutselig kan det "sterke"i meg overta og jeg føler meg veldig frisk og ser på meg selv om både sosial og moden og har mange ideer hva jeg skal gjøre framover.

Men disse plutselige følelsesmessige forandringen kommer og går helt uventet, det kan gå dager eller uker før jeg skifter over til en ny slik fase.

Jeg er så fortvilet nå. Vet ikke mine arme råd. Det er håpløst å begynne på noen nye prosjekter da jeg virrer i mellom disse tilstandene.

er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er definitivt ikke normalt.

Bipolar?

Gjest svarttrost
Skrevet

Nei, det er definitivt ikke normalt.

Bipolar?

Det har jeg aldri blitt utredet for. Enda jeg har vært lenge ut og inn av psykiatrien. Kanskje fordi jeg ikke prater så mye om slike følelser. Men jeg bør kanskje det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det har jeg aldri blitt utredet for. Enda jeg har vært lenge ut og inn av psykiatrien. Kanskje fordi jeg ikke prater så mye om slike følelser. Men jeg bør kanskje det.

Les litt om cykolotymi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...