Gjest Trender i psykiatrien? Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Er det slik at visse psykehus har en kultur for å sette for eksempel diagnosen schizofreni. I forbindelse med ABB-saken har to psykiatere fra Vindern psykiatriske satt diagnosen schizofreni. Er det slik at noen diagnoser sitter "løsere" innenfor enkelte miljøer? Er Vindern kjent for å diagnostisere flere med diagnosen schizofreni enn andre sykehus? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg kjenner kun til to slike tilfeller: Dissosiative lidelser er langt vanligere i stavangerområdet. I Trondheim er det en psykiater som "ser" epilepsi hos svært mange pasienter. 0 Siter
Gjest megmegmeg Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Jeg kjenner kun til to slike tilfeller: Dissosiative lidelser er langt vanligere i stavangerområdet. I Trondheim er det en psykiater som "ser" epilepsi hos svært mange pasienter. Hvordan i huleste kan man "se" at en person har epilepsi? Trodde det meste ble avslørt av EEG og MR. Mistenker hvilken lege det kan være ja Jeg kjenner vel godt over halvparten av psykene her i byen. 0 Siter
Gjest (Innlandskommune) Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Vet at et DPS i nabokommunen finner mistenkelig mye ADHD.. Er blitt en snakkis.. Er store forskjeller mellom land også. 0 Siter
Gjest Haugaland Skrevet 27. juni 2012 Skrevet 27. juni 2012 Jeg kjenner kun til to slike tilfeller: Dissosiative lidelser er langt vanligere i stavangerområdet. I Trondheim er det en psykiater som "ser" epilepsi hos svært mange pasienter. Bipolarlidelse på Haugalandet på begynnelsen av 2000 tallet var en stor snakkis... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.