Gjest mr usikker og redd Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Hei! Jeg og jenta mi har vært sammen siden slutten av februar, og i april skjulte ho for meg at ho var hos en kompis. Ho sa til meg i ettertid det men under tiden ho var der sa ho at ho var på hytten. Men så ble ting koselig igjen og vi hadde det bra, men de siste 3-4 ukene har ho oppført seg så rart. Jeg har spurt henne om ho har hørt noe fran fyren men til meg sier ho at han er en idiot av en fyr og nå har ho slettet og blokkert han på facebook. Men i det siste så har ho villet ha meg litt på avstand for at jeg er så intens sier ho, men at ho elsker meg men trenger litt tid siden ho ikke har det helt bra med seg selv, pluss at jeg har blitt en stressfaktor. Jeg har måttet mase meg til å få se tlf hennes og evn pc. Da blir ho bare sur og spør hvorfor? OM jeg ikke stoler på henne, men jeg er så forelsket i henne og redd for å miste henne. Ho sa at ingenting skjedde mellom de, og jeg vil jo helst tro henne. Er redd for at ho skjuler ting for meg enda selvom ho sier at ho ikke gjør det og det valget ho gjorde den gangen angrer ho bittert på. Hva kan jeg gjøre for å få svar på om ho skjuler noe for meg eller er jeg bare så redd for at det skal skje igjen at jeg har paranoide tanker? Ho vil ikke at jeg skal mase for mye for jeg har kanskje vært altfor pågående og ringt ofte og sendt mange mld tidligere. Ho sier at ho aldri ville såre meg igjen eller være utro mot og at ho faktisk elsker meg men trenger litt tid for seg selv. Bare respekterer henne det og prøve å stole på henne selvom magefølelsen sier noe annet? Mvh mr usikker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.