Gå til innhold

Tvillingjenter

Kitina

Anbefalte innlegg

Jeg har to tvillingjenter på 11 år og ni mnd. Har tatt røngten av hånden dems fordi jeg syns de virker små for aldreen. Tvilling 1 er 146 høy og har skjelettalder 11 år og fire mnd, tvilling 2 er 142 høy og har skjelettalder 10 år og 11 mnd.

Tvllning 1 er 91 prosent? utvokst, og tvilling 2 90%.

Legesøster leste opp tallene for meg.

Hvor høye blir tvillingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.klikk.no/foreldre/tjenester/article710451.ece her kan du regne ca. Forøvrig er det ingen fasit, hvor høye er du og din mann? Har du gener fra asia vil det telle noe på høyde. For eksempel. Er du lav fra lav familie og mannen høy fra høy familie, så er blandingen umulig å si noe om.

Røntgen og statistikk er ikke til å satse 100% på, det gir bare en indikator. Jentene kan godt lande på 162 cm selv om røntgen anslår 145.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan man evt. tar hensyn til skjellettalderen, men jeg kan prosentregning:

146 cm er 91% av ca. 160 cm, og 142 cm er 90% av ca. 158 cm.

Så hvis det ikke er noe annet mystisk man skal ta med i beregningen, blir de ca. 160 cm. Det er jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...