Onsdag1365380628 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Ingen andre enn meg som lar ungdommen overta styringen selv på legging- siden de skal bli voksen (jmf tråden under på tenåringsforum)? Noe som innebærer skikkelig forsyving av døgnet? Da jeg var ung selv, husker jeg ungdommen gjerne sov til 2-3 tiden på ettermiddagen.... Så de må vel ha vært lenge oppe kveldene før.... ''ngen andre enn meg som lar ungdommen overta styringen selv på legging-'' Her styrer ungdommen seg selv, heldigvis. Man har da annet å bruke energi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fargeklatten Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 14 åring legger seg ca.24.00. Nå synes vi dette er litt for sent og har satt leggetid kommende uke ved 23 tiden og med lov til å lese på sengen så lenge hun ønsker.Vi voksne ønsker å ha litt alenetid ved midnatt .. I helger og i ferien har vi deadline på soving klokka 9.30. Da skal alle opp av sengene sine og stille til frokost. Orker man ikke dette, ja så må man legge seg tidligere...ingen protest på dette heldigvis. Jeg liker ikke å legge meg hvis ikke alle ungene våre er i seng for natten. Derfor har vi leggetider også i ferier og helger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ingen andre enn meg som lar ungdommen overta styringen selv på legging- siden de skal bli voksen (jmf tråden under på tenåringsforum)? Noe som innebærer skikkelig forsyving av døgnet? Da jeg var ung selv, husker jeg ungdommen gjerne sov til 2-3 tiden på ettermiddagen.... Så de må vel ha vært lenge oppe kveldene før.... Her får man bestemme selv, det gjelder både meg og tenåringen... Når vi legger oss og når vi står opp, ingen deadline verken ned eller opp av sengen:-) Ferie er ferie:-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.