Gå til innhold

Når legger din 15 åring seg i ferien?

Gjest tenåringsmor2

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628

Ingen andre enn meg som lar ungdommen overta styringen selv på legging- siden de skal bli voksen (jmf tråden under på tenåringsforum)? Noe som innebærer skikkelig forsyving av døgnet?

Da jeg var ung selv, husker jeg ungdommen gjerne sov til 2-3 tiden på ettermiddagen.... Så de må vel ha vært lenge oppe kveldene før....

''ngen andre enn meg som lar ungdommen overta styringen selv på legging-''

Her styrer ungdommen seg selv, heldigvis. Man har da annet å bruke energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fargeklatten

14 åring legger seg ca.24.00. Nå synes vi dette er litt for sent og har satt leggetid kommende uke ved 23 tiden og med lov til å lese på sengen så lenge hun ønsker.Vi voksne ønsker å ha litt alenetid ved midnatt ..

I helger og i ferien har vi deadline på soving klokka 9.30. Da skal alle opp av sengene sine og stille til frokost. Orker man ikke dette, ja så må man legge seg tidligere...ingen protest på dette heldigvis.

Jeg liker ikke å legge meg hvis ikke alle ungene våre er i seng for natten. Derfor har vi leggetider også i ferier og helger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre enn meg som lar ungdommen overta styringen selv på legging- siden de skal bli voksen (jmf tråden under på tenåringsforum)? Noe som innebærer skikkelig forsyving av døgnet?

Da jeg var ung selv, husker jeg ungdommen gjerne sov til 2-3 tiden på ettermiddagen.... Så de må vel ha vært lenge oppe kveldene før....

Her får man bestemme selv, det gjelder både meg og tenåringen... Når vi legger oss og når vi står opp, ingen deadline verken ned eller opp av sengen:-) Ferie er ferie:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...