Gå til innhold

Jeg er så lei Justin Bieber...

Bookworm

Anbefalte innlegg

Ja, gjør som Axcia foreslo og søk på finn.no. Mange billetter er lagt ut allerede.

Viagogo.com selger også Bieber-billetter til konsertene i Oslo 16. 17. april, og de har noen igjen. Men de er til blodpris!!! Men sjekk ut begge steder likevel. :)

Så at Atomic Soul advarte mot vogoglogog (eller hva det het). De kunne ikke garantere at det var ekte billetter.

Jeg er heller ikke villig til å betale ågerpris.

Dessuten er jeg avhengig av sitteplass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maiapril

Så at Atomic Soul advarte mot vogoglogog (eller hva det het). De kunne ikke garantere at det var ekte billetter.

Jeg er heller ikke villig til å betale ågerpris.

Dessuten er jeg avhengig av sitteplass...

Ja, jeg så det selv i dag på nett-nyheter. Vil derfor ikke anbefale viagogo.com lenger. De er ikke til å stole på. Men håper det dukker opp noen sitteplasser til deg/dere etterhvert. Er sikkert noen sjanser som byr seg innen april 2013. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maiapril

Nei, tar ikke sjansen på det. Regner med det florerer av falske billetter...

Jeg tror ikke falske billetter på finn.no er noe problem, men mulig jeg er naiv... ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tar ikke sjansen på det. Regner med det florerer av falske billetter...

Jeg ser at det legges ut uavhentede billetter fortløpende, så håper er ikke ute :-) Jeg sjekka nå nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...