jubalong70 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Ja, gjør som Axcia foreslo og søk på finn.no. Mange billetter er lagt ut allerede. Viagogo.com selger også Bieber-billetter til konsertene i Oslo 16. 17. april, og de har noen igjen. Men de er til blodpris!!! Men sjekk ut begge steder likevel. Så at Atomic Soul advarte mot vogoglogog (eller hva det het). De kunne ikke garantere at det var ekte billetter. Jeg er heller ikke villig til å betale ågerpris. Dessuten er jeg avhengig av sitteplass... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maiapril Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Så at Atomic Soul advarte mot vogoglogog (eller hva det het). De kunne ikke garantere at det var ekte billetter. Jeg er heller ikke villig til å betale ågerpris. Dessuten er jeg avhengig av sitteplass... Ja, jeg så det selv i dag på nett-nyheter. Vil derfor ikke anbefale viagogo.com lenger. De er ikke til å stole på. Men håper det dukker opp noen sitteplasser til deg/dere etterhvert. Er sikkert noen sjanser som byr seg innen april 2013. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maiapril Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nei, tar ikke sjansen på det. Regner med det florerer av falske billetter... Jeg tror ikke falske billetter på finn.no er noe problem, men mulig jeg er naiv... ;-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Nei, tar ikke sjansen på det. Regner med det florerer av falske billetter... Jeg ser at det legges ut uavhentede billetter fortløpende, så håper er ikke ute :-) Jeg sjekka nå nettopp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.