Gjest vanlige? Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ser noe som kanskje kan ligne på myggstikk i hodebunnen til niåringen. Det er litt rødt og kjenner en liten klump der. Jeg trodde ikke myggen stakk i hodebunnen så jeg ble litt engstelig. Stikker myggen der også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvis håret ikke er voldsomt tykt så stikker vel myggen der den kommer til selv om hodebunnen kanskje ikke er den mykeste plassen akkurat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest germinate Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Ja, den stikker der den kommer til, den... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanlige? Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvis håret ikke er voldsomt tykt så stikker vel myggen der den kommer til selv om hodebunnen kanskje ikke er den mykeste plassen akkurat. Loite hår akkuratt det. Det klør litt også, så får håpe det bare er et myggstikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det må da være vanlig?? Både jeg og ungene har fått det. Spesielt eldstemann med kortkort sommerhår har hatt flere i hodet allerede i år. Han er litt allergisk mot mygg så på han hovner de opp som skikkelige donaldkuler i noen dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det må da være vanlig?? Både jeg og ungene har fått det. Spesielt eldstemann med kortkort sommerhår har hatt flere i hodet allerede i år. Han er litt allergisk mot mygg så på han hovner de opp som skikkelige donaldkuler i noen dager. Min yngste er og allergisk, han får donaldkul som blir blålilla. Ser ut som han har fått juling. Jeg spurte apotekdamene og de mente at zyrtec fint kunne brukes mot slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanlige? Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Det må da være vanlig?? Både jeg og ungene har fått det. Spesielt eldstemann med kortkort sommerhår har hatt flere i hodet allerede i år. Han er litt allergisk mot mygg så på han hovner de opp som skikkelige donaldkuler i noen dager. Jeg trodde ikke myggen stakk der hvor det var så hardt men godt å lese at det kan det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg har hatt utallige myggestikk både i pannen og i hodebunnen, jeg - har aldri tenkt på at det skulle være uvanlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Min yngste er og allergisk, han får donaldkul som blir blålilla. Ser ut som han har fått juling. Jeg spurte apotekdamene og de mente at zyrtec fint kunne brukes mot slikt. Huff, ja tenk at en liten mygg eller tre kan lage så store kuler! Gutten min hovner så mye opp på tross av at han allerede tar antihistaminer hver dag pga pollenallergi. En gang ble han stukket på hånda og hovnet så mye opp at han ikke klarte å bøye fingrene på tre dager.. Men så lenge det ikke skjer noe systemisk, kun lokal reaksjon, så er det jo ingen grunn til panikk. God myggsommer! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg trodde ikke myggen stakk der hvor det var så hardt men godt å lese at det kan det. Myggen stikker også på ankelkulen, albuen og over ryggraden - så at det er hardt gjøre tydeligvis ikke den noe Helt normalt med myggstikk i hodetbunnen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Myggen stikker der den kommer til. Dvs der huden ikke er så alt for tykk og det er rikelig med blodårer. Om strukturen under er hard eller myk spiller ingen rolle. Tilgangen til blod er avgjørende. Hodebunnen er like godt egnet som pannen eller skinnleggen. Caps er en fin ting. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.