Gjest fnugg Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 jeg har ord. mange ord. men de har reist vekk. de har vært v e k k e i lang.. lang tid. o r d e n e beskrev fargenyansene. den gang. ordene. som fanget stormen. men også stillheten. de er vekke. nå. hvem var j e g? er jeg fremdeles henne? hun jenta. hun f r e m m e d e. eller har jeg b r u k t en følelse for mye. en tanke for mye? har hun blitt et skall? det er klart. jeg burde rive røttene ut. men jeg lot dem gro. til hvilken pris? r e g n b u e n. nyansene. jenta hadde alle. fra A til Å. inntill hun brukte dem. ødela dem. da ble det ingen igjen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 Vennligst merk slike innlegg med "dikt", "ytring" eller lignende :-) 0 Siter
Gjest fnugg Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Vennligst merk slike innlegg med "dikt", "ytring" eller lignende :-) Ja, det var det :-) glemmer det hver bidige gang... skal prøve å huske for senere anledninger *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.