Gå til innhold

Ungdommen nåtildags...

laban

Anbefalte innlegg

Min eldste er jo 99 årgang, men han har vel ikke sagt noe om Levis ennå, mener jeg. Han er litt liten, og har kjøpt dongeribukser på Cubus og H&M frem til nå, men t-skjorter og gensere vil han gjerne kjøpe i voksenbutikker (str S). Det er et spesielt merke han gjerne vil ha på gensere og skjorter, men nå står det helt stille, husker det ikke.

Men det er jo litt vittig det du skriver om her, at merkene har overlevd 30-40 år og at ungdommene nå vil ha det samme som vi hadde!

Vi var forresten innom en butikk nå i ferien, sånn lagersalgbutikk med all verdens rot og rask og noe fint innimellom. Da falt 11-åringen pladask for en gyselig treningsjakke i typisk 80.talls pastellfarger og blankt ekkelt stoff. Hun hadde sååååå lyst på den. Men jeg sa nei, syntes den var grufull.... Lyserosa, lysegul og mintgrønn tror jeg den var.

''Da falt 11-åringen pladask for en gyselig treningsjakke i typisk 80.talls pastellfarger og blankt ekkelt stoff.''

Den typen "grilldress" har jeg sett i mange butikker i år - det er visst hot igjen! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Levis har vel alltid vært kult? Har det ikke det da?

Jo, det virker sånn. Det var vel en periode da jeans generelt ikke var det kuleste, men i vår relativt kalde del av verden vil det nok alltid være et visst marked for dongeribukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest tenåringsmamma til tre

Har tre ganske motebevisste tenåringer, ingen av dem bruker eller vil ha Levis nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Alle dongeribuksemerker er lov idag - det viktigste er at buksa sitter fint på ;)

Levis har verken jeg eller noen av ungene hatt siden jeg hadde 501 for hundre år siden :P Ikke fordi det heter Levis, men fordi vi ikke tilfeldigvis har funnet akkurat den buksa og prøvd den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Var det virkelig Converse, merket altså, på den tiden også?

Vi brukte både Converse og DrMartins på slutten avv 80 og begynnelsen av 90, og har sikkert fire/ fem par kjøpt de siste årene stående i gangen :) Her deler forøvrig jr og jeg smak ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte både Converse og DrMartins på slutten avv 80 og begynnelsen av 90, og har sikkert fire/ fem par kjøpt de siste årene stående i gangen :) Her deler forøvrig jr og jeg smak ;-)

Åh - husker jeg kjøpte Dr Martens sko i Edinbourgh da vi var på studietur i Skottland i 1995 :-)))) Jeg elsket de skoene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 98- gutt, han bryr seg ikke om Levis, men jeg tror det er litt det at det er feil fasong på dem for ham. LEE derimot, kan han ikke få nok av, de er trange og smale og henger godt på hoftene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 98- gutt, han bryr seg ikke om Levis, men jeg tror det er litt det at det er feil fasong på dem for ham. LEE derimot, kan han ikke få nok av, de er trange og smale og henger godt på hoftene:)

''LEE derimot, kan han ikke få nok av, de er trange og smale og henger godt på hoftene:)''

Jeg har også -98 gutt som er syltynn, hvem selger LEE???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh - husker jeg kjøpte Dr Martens sko i Edinbourgh da vi var på studietur i Skottland i 1995 :-)))) Jeg elsket de skoene!

Jeg hadde et par sorte jeg, og gurimalla de var godt brukt! :) Jr kjøpte seg et par grønne i NY i fjor, mens mammaen stopper ved Conversene nå... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...