Lillemus Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Min eldste er jo 99 årgang, men han har vel ikke sagt noe om Levis ennå, mener jeg. Han er litt liten, og har kjøpt dongeribukser på Cubus og H&M frem til nå, men t-skjorter og gensere vil han gjerne kjøpe i voksenbutikker (str S). Det er et spesielt merke han gjerne vil ha på gensere og skjorter, men nå står det helt stille, husker det ikke. Men det er jo litt vittig det du skriver om her, at merkene har overlevd 30-40 år og at ungdommene nå vil ha det samme som vi hadde! Vi var forresten innom en butikk nå i ferien, sånn lagersalgbutikk med all verdens rot og rask og noe fint innimellom. Da falt 11-åringen pladask for en gyselig treningsjakke i typisk 80.talls pastellfarger og blankt ekkelt stoff. Hun hadde sååååå lyst på den. Men jeg sa nei, syntes den var grufull.... Lyserosa, lysegul og mintgrønn tror jeg den var. ''Da falt 11-åringen pladask for en gyselig treningsjakke i typisk 80.talls pastellfarger og blankt ekkelt stoff.'' Den typen "grilldress" har jeg sett i mange butikker i år - det er visst hot igjen! *grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Levis har vel alltid vært kult? Har det ikke det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Levis har vel alltid vært kult? Har det ikke det da? Jo, det virker sånn. Det var vel en periode da jeans generelt ikke var det kuleste, men i vår relativt kalde del av verden vil det nok alltid være et visst marked for dongeribukser... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenåringsmamma til tre Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har tre ganske motebevisste tenåringer, ingen av dem bruker eller vil ha Levis nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Alle dongeribuksemerker er lov idag - det viktigste er at buksa sitter fint på Levis har verken jeg eller noen av ungene hatt siden jeg hadde 501 for hundre år siden Ikke fordi det heter Levis, men fordi vi ikke tilfeldigvis har funnet akkurat den buksa og prøvd den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Var det virkelig Converse, merket altså, på den tiden også? Vi brukte både Converse og DrMartins på slutten avv 80 og begynnelsen av 90, og har sikkert fire/ fem par kjøpt de siste årene stående i gangen Her deler forøvrig jr og jeg smak ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vi brukte både Converse og DrMartins på slutten avv 80 og begynnelsen av 90, og har sikkert fire/ fem par kjøpt de siste årene stående i gangen Her deler forøvrig jr og jeg smak ;-) Åh - husker jeg kjøpte Dr Martens sko i Edinbourgh da vi var på studietur i Skottland i 1995 :-)))) Jeg elsket de skoene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har en 98- gutt, han bryr seg ikke om Levis, men jeg tror det er litt det at det er feil fasong på dem for ham. LEE derimot, kan han ikke få nok av, de er trange og smale og henger godt på hoftene:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg har en 98- gutt, han bryr seg ikke om Levis, men jeg tror det er litt det at det er feil fasong på dem for ham. LEE derimot, kan han ikke få nok av, de er trange og smale og henger godt på hoftene:) ''LEE derimot, kan han ikke få nok av, de er trange og smale og henger godt på hoftene:)'' Jeg har også -98 gutt som er syltynn, hvem selger LEE??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Åh - husker jeg kjøpte Dr Martens sko i Edinbourgh da vi var på studietur i Skottland i 1995 :-)))) Jeg elsket de skoene! Jeg hadde et par sorte jeg, og gurimalla de var godt brukt! Jr kjøpte seg et par grønne i NY i fjor, mens mammaen stopper ved Conversene nå... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.