Gjest Lis7071 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei, jeg lurer på om min datter på 5 år trenger vaksine hvis vi skal ti Indonesia? Jeg og mannen min kommer der i fra, men hun er født her. vi har vært der mange ganger før. Og alle de gangene har hun reist uten å ta vaksine og det har gått greit. Hva bør jeg gjøre? I år fant vi ut at hu var allergisk mot egg og melk, men det er ikke sånt at selvom hu er allergisk så er imunforsvaren hennes svakere, eller er den det? Takk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei, Hun trenger "alle relevante vaksiner", men dere må være forsiktige hvis hun er veldig allergisk for egg, siden noen vaksiner kan inkludere det. Som barn er det større sjanse enn for voksne at hun skal bli smittet av noe, og ting skjer også mye raskere med små kropper. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.