ikke noen Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 En jeg kjenner er pt temmelig ute av balanse. Hun har fått tilbud om å flytte inn (privat) til en mannlig psykolog i 10 dager for å få behandling 24 timer i døgnet. Det er visstnok regresjonsterapi. Hun skal betale for det. Jeg har sagt nokså tydelig at jeg ikke tror dette er så lurt. Hun virker svært ustabil, og jeg er redd for hele opplegget kan føre til at situasjonen forverrer seg for henne som følge av dette. Kan du berolige meg? Med vennlig hilsen og takk 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 Du bør være bekymret. Regresjonsterapi er farlig for mange med psykiske lidelser. Dessuten er det mot all faglighet å la pasienten bo hjemme hos seg. Vedkommende psykolog bør anmeldes både til Politiet, Fylkeslegen og Psykologforeningen. 0 Siter
søkende Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Du bør være bekymret. Regresjonsterapi er farlig for mange med psykiske lidelser. Dessuten er det mot all faglighet å la pasienten bo hjemme hos seg. Vedkommende psykolog bør anmeldes både til Politiet, Fylkeslegen og Psykologforeningen. Oj!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.