Gjest Jeg er sjokkert Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg kjenner ei dame som jeg blir helt sjokkert over. Kjenner henne ikke godt men treffes i blandt hos felles venner. Hun har 2 barn med 2 fedrene.Fedrene er ikke noe særlig så hun har omsorgen for barna. I fjor var barnevernet inn i bildet pga at barna kom på skolen uten mat,uten gymtøy og uten å ha gjort lekser. Og de var bestandig trøtte pga de var oppe lenge om kvelden. Barnevernet holdt ett øye med dette. Men så traff denne damen en tyrkisk mann på nettet. Han bor i Tyrkia så hun reiste dit.Barna satt hun hos noen av hennes venner. Hun var borte i 1 mnd. Etter 2 mnd hjemme reiste hun igjen og barna ble satt bort til en nabo. Barnevernet oppdaget dette og sa at vist hun reiser igjen så tar de barna. Etter 2 mnd reiser hun,uten barna,og kommer hjem etter 1 mnd. Da har hun giftet seg. Barna blir hentet på skolen av barnevernet.Barna bor nå hos fosterfamile. Nettopp nå fikk jeg høre at denne damen er nå gravid med sin tyrkiske mann. Jeg blir helt sjokkert over at hun kan tenke på bli gravid i denne situasjonen. Jeg synes så synd på de 2 barna.Hva tenker de om at moren skal ha en baby? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg tenker stakkars barn, som har en så uansvarlig mor. Jeg håper de blir tatt godt hånd om av andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg er sjokkert Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg tenker stakkars barn, som har en så uansvarlig mor. Jeg håper de blir tatt godt hånd om av andre. De har det bra men savner sin mor uansett :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 De savner sikkert moren, men de har det garantert bedre der de er nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg er sjokkert Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 De savner sikkert moren, men de har det garantert bedre der de er nå. Lurer på om hun får beholde det nye barnet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Huff, noe så forferdelig (( Hun har trolig ingenting å tenke med 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hun savner sikkert barna og vil ha et nytt som erstatning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mener jeg da Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hun savner sikkert barna og vil ha et nytt som erstatning. Det blir for dumt. Hun burde ha tatt være på de hun har 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hei! En mor som gjør slike ting er ingen normal kvinne!!! Det er et umodent menneske som verken bør ha daglig omsorg, det nye barnet hun får, bør fratas henne relativt fort, slik at det ikke blir skadet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Lurer på om hun får beholde det nye barnet Hun bosetter seg sikkert i Tyrkia og får nok beholde det nye barnet, tviler på at norsk barnevern har noe de skulle ha sagt der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.