Gjest Magical cheese Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hun her kan ikke: http://www.side3.no/article3438478.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hun behøver ikke kunne skjønner du vel. ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magical cheese Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hun behøver ikke kunne skjønner du vel. ;0) Hun har da bil, og om man punkterer langs veien er det greit å kunne skifte over til reservehjul selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hun har da bil, og om man punkterer langs veien er det greit å kunne skifte over til reservehjul selv. Nåja, setter hun stumpen litt til værs så er det alltid noen som stopper tenker jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hun har da bil, og om man punkterer langs veien er det greit å kunne skifte over til reservehjul selv. Nei, da er det veldig greit å ringe etter Falk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg regner med jeg kan hvis jeg vil...Inntil videre har jeg greid meg uten å måtte skifte dekk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Selvsagt kan jeg skifte dekk... En annen ting er om jeg har de nødvendige redskapene med meg - boltene/mutterne sitter ofte så hardt at jeg trenger en sånn teleskopstang for å få dem opp. Og etterpå sitter dekkene også sykt hardt fast (rustet?). Men, det går da til slutt, som regel.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannheten min Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Hadde nok klart det om jeg prøvde, men gidder ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Ja, jeg kan hvis jeg må. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poncho Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Yes, I can :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest germinate Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg regner med jeg kan hvis jeg vil...Inntil videre har jeg greid meg uten å måtte skifte dekk samme her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Mange som hadde klart det hvis de måtte her. Det hadde ikke jeg dessverre. Da hadde jeg ikke hatt annet valg enn å sette rumpa i været som mrxx foreslår, skjønt jeg tviler på at det hadde hjulpet Nei, jeg hadde nok ringt Falken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Kjørte ut på E6 ut av Oslo en gang hvor det sto en kvinne i vegkanten, det nærmeste lyste oppgitthet av henne når jeg passerte, så jeg svingte inn på vegskulderen, rygget tilbake og spurte hva det gjaldt. Hun hadde punktert og jeg skiftet hjulet for henne og det var så fort gjort at hun nærmest sto der som ett spørsmålstegn da jeg dro videre. Tok ikke 5 minutter heller fra jeg stoppet til jeg dro videre, hun skrek til meg at hun ville betale, men det var jo selvsagt ikke aktuelt. Hadde jeg tenkt meg om kunne jeg ha bedt om en klem:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg kan ikke. Kan ikke kjøre heller jeg da..;p *kløne* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg kan, men jeg vil ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg har ikke åpnet linken, for jeg gadd ikke. Men jeg kan skifte hjul på bilen. Da jeg fikk lappen og kjøpte min første bil, fikk faren min meg til å lære hvordan jeg skulle skifte hjul, fylle bensin, peile og skifte olje, etterfylle spylevæske m.m. Alle sånne enkle hverdagsvedlikehold-ting som er veldig greit å kunne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg innbiller meg at jeg kan det, men har ikke gjort det på ørten år. Bilen er for tung til at det fungerer å gjøre det hjemme på gårdsplassen - og jeg har løst hele problemet med å kjøre på helårsdekk. Fantastisk løsning ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Selvsagt kan jeg skifte dekk... En annen ting er om jeg har de nødvendige redskapene med meg - boltene/mutterne sitter ofte så hardt at jeg trenger en sånn teleskopstang for å få dem opp. Og etterpå sitter dekkene også sykt hardt fast (rustet?). Men, det går da til slutt, som regel.... '' En annen ting er om jeg har de nødvendige redskapene med meg - boltene/mutterne sitter ofte så hardt at jeg trenger en sånn teleskopstang for å få dem opp.'' Det er greit å ha noen gode unskyldninger på lager når man ringer NAF. Manglende verktøy og det å kjøre seg fast i løssnø har medført at jeg betaler min NAF-avgift med glede (nesten)! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Selvfølgelig kan jeg det. ) Legger om selv jeg, hver vår og høst. Kjæresten hjelper meg riktignok litt (med å løsne og stramme boltene), men jeg klarer det helt fint selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstløvet Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg har ikke åpnet linken, for jeg gadd ikke. Men jeg kan skifte hjul på bilen. Da jeg fikk lappen og kjøpte min første bil, fikk faren min meg til å lære hvordan jeg skulle skifte hjul, fylle bensin, peile og skifte olje, etterfylle spylevæske m.m. Alle sånne enkle hverdagsvedlikehold-ting som er veldig greit å kunne. ''Da jeg fikk lappen og kjøpte min første bil, fikk faren min meg til å lære hvordan jeg skulle skifte hjul, fylle bensin, peile og skifte olje, etterfylle spylevæske m.m. '' Dette lærte faren min også til meg og mine fire søstre. Ennå har jeg ikke vært nødt til å bruke disse kunnskapene, mannen min fikser dette for meg, jeg tror ikke jeg greier det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.