Face Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har en sønn på 10 år som er mye trøtt. han sovner alltid i bil også små turer, sovner mye forran TV, har også sovnet i friminutt på skolen. Har to andre gutter og ser stor forskjell. Han legger seg i 20.00 21.00 tiden når det er skole. Snorker en del. Han er god til å spise all slags mat. Kan heller spise litt for mye. Må oppmuntres til å delta i aktiviteter enten han skal på trening eller det er å leke ute med venner eller brødrene. Han er også mye tørst, drikker mye vann. Han har midd allergi, ganske kraftig. Vet ikke om dette har sammenheng eller det er andre grunner til hans trøtthet. Noen som har erfaring ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labolina Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hørtes ikke noe særlig ut. Slikt kan ha mange årsaker, og jeg vil ikke spekulere for mye iom at jeg ikke er lege. Men jeg ville tatt han med til fastlegen og fått tatt et batteri med blodprøver. Slikt som blodprosent, blodsukker, crp (mulige infeksjoner), stoffskifte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg hadde fått sjekka det hos lege. Tørste er et av symptomene på diabetes f.eks. Trøtthet kan være mye forskjellig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.