Gjest mammatilenioslo Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvilket merke kjøper dere til deres barn. Skal kjøpe deodurant til min 10 år gamle sønn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tante Navn Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Sønnen min velger Hugo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg forsøker å passe på at det ikke er en som inneholder hormonforstyrrende eller allergifremkallende stoffer, men han har også sin egen mening om hva som er kult (12 år) så det lykkes ikke alltid ;-) Uansett, her er en oversikt: http://www.gronnhverdag.no/nor/Tester/Hudpleie-kosmetikk/Deodoranter-2012/(language)/nor-NO 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Sønnen min vil ikke ha med parfyme - noe som passer meg utmerket, siden det jo er en belastning for huden. Han bruker Änglamark sin deo, uten parfyme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammatilenioslo Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Sønnen min velger Hugo. Og hvor gammel er han? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tante Navn Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Sønnen min velger Hugo. Nå er han tyve, men det er samme merke han har brukt siden han begynte med deodorant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammatilenioslo Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Nå er han tyve, men det er samme merke han har brukt siden han begynte med deodorant. Hbor gammel var han når han begynte med deodurant da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tante Navn Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hbor gammel var han når han begynte med deodurant da? Det husker jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Sønnen min på 10 1/2 år bruker deodorant til nå og da. Ikke hver dag, men når han husker på det. Han har vel brukt det nå i ca halvt år. Han bruker foreløpig en sterilan som er kjøpt på meny 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest webraq Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Neutral. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tante Navn Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hbor gammel var han når han begynte med deodurant da? Jeg husker ikke, men han var liten av vekst, så jeg tror ikke at det var før han begynte i ungdomsskolen, og jeg hadde mest inntrykk av at det var gjevt å ha en deodorant av fint merke med seg til dusjinga etter gymmen mer enn at han egentlig trengte å bruke deodorant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Min erfaring med gutter og deo er at de som ikke lukter noe er så kjedelige at de ikke blir brukt. Ungdomsskolegutten min bruker Axe og føler seg nok ganske så tøff når han lukter mann. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.