Gå til innhold

Deodurant 10åring

Gjest mammatilenioslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sønnen min vil ikke ha med parfyme - noe som passer meg utmerket, siden det jo er en belastning for huden.

Han bruker Änglamark sin deo, uten parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mammatilenioslo

Nå er han tyve, men det er samme merke han har brukt siden han begynte med deodorant.

Hbor gammel var han når han begynte med deodurant da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Sønnen min på 10 1/2 år bruker deodorant til nå og da. Ikke hver dag, men når han husker på det.

Han har vel brukt det nå i ca halvt år.

Han bruker foreløpig en sterilan som er kjøpt på meny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Navn

Hbor gammel var han når han begynte med deodurant da?

Jeg husker ikke, men han var liten av vekst, så jeg tror ikke at det var før han begynte i ungdomsskolen, og jeg hadde mest inntrykk av at det var gjevt å ha en deodorant av fint merke med seg til dusjinga etter gymmen mer enn at han egentlig trengte å bruke deodorant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med gutter og deo er at de som ikke lukter noe er så kjedelige at de ikke blir brukt. Ungdomsskolegutten min bruker Axe og føler seg nok ganske så tøff når han lukter mann. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...