Gjest søker pasning til toårig gutt Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Vi skal bo i Oslo fra september til desember i år og har søkt barnehageplass for perioden nå nylig. Det ble først bestemt vi skull dit og arbeide i slutten av mai, så vi nådde ikke å søke innen fristen 1.mars. Hvis man ikke får tilbudt barnehageplass, hvilke muligheter fins så for pasning av en toåring utover privat dagmamma? Jeg ønsker ikke å betale for professionelt svar, så hvis noen vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Finnes det andre alternativer enn barnehage og dagmamma? Jeg tror dessuten det vil være vanskelig å få barnehageplass for bare 4 mnd, med mindre barnehagen ikke har barn til å dekke alle plassene fra før, de fleste vil jo helst barn som skal gå der en stund slik at de får kontinuitet i barnegruppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melmøll Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hør med familiebarnehagene, det har blitt mer ledig der etter at det ble full barnehagedekning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Du må sjekke nettsidene til bydelen dere skal bo i. Se her: http://www.barnehager.oslo.kommune.no/oslobarnehagen/barnehageplass/sok_barnehage/ Velg riktig bydel i menyen, så finner du informasjon og evt. telefonnr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søker pasning til toårig gutt Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Takk for svar. Det er nesten litt deprimerende at en ikke er garantert pasning selv om en bare er i Norge for noen måneder. Her i Danmark er det rett og slett plassgaranti. Hvis kommunen ikke kan tilby barnehageplass får man dagmammatilbud. Hva gjør folk i Norge hvis de ikke får tilbudt barnehageplass da? Jeg kikket på dagmammaer i Oslo, men de skal jo ha 300 kroner i timen og det har vi hvertfall ikke råd til.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.