Gjest TattooLars Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Hei. Jeg er en gutt på 22 år. Jeg har en del symptomer som bekymrer meg. Jeg føler meg dårlig hele tiden, nesten så jeg kaster opp. Jeg er utmattet og sliten hele tiden, og sliter med sexlivet da jeg ikke har noe energi. Jeg stiler også med magen, noen gange føles det som jeg må skikkelig på do, men jeg får ikke til å passere avføring. Andre dager kan avføringen være så løs at jeg løper på do hele dagen. De siste dagene har jeg også oppdaget røde prikker under, over og vedsiden av øyene, i tilleg til flekkene er jeg blå/lilla under øynene. Anstrenger jeg meg veldig føles det som om jeg som svime av, som jeg også gjør fra tid til annen. Og jeg er svimmel hele tiden. Hva kan dette være?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per H Finne, Professor i barnesykdommer Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg er enig med deg i at det er litt merkelige symptomer, men jeg kan ikke av det du beskriver forklare det som en spes. sykdom, men det at du føler deg sliten er grunn til at du bør undersøkes nørmere av lege. Manglende sex lyst forklares vel best ved at at du føler deg sliten. Magesymptomene du beskriver synes jeg best forlklares med opstipasjon/ treg mage som gir irritasjon av tarmslimhinne og deretter løs avføring pga. irritasjon av slimhinnen med økt slimdannelse. Hudsymtomrene du beskriver bør vurderes av lege om det er en økt blødningstendens. Svimmelheten synes jeg også er et symptom som bør undersøkes nærmere. Er det nevrologisk betinget eller vaskulært ( blodtrykks irregulartitet). Som du skjønner av mitt svar synes jeg du skal undersøkes av lege, evt et også med supplerende laboratorieundersøkelser ( blodprøver) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.