Gjest Mor til tre+en Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvor mye vokste din datter etter hun fikk sin første mens? Min datter var under 140 da hun fikk sin første mens og har vokst ca.10 cm på 2 år. Hun har aldri hatt en "spurtvekst", men vokst jevnt og trutt 4-6 cm i året fra hun var liten. Håper selvsagt at hun ennå får noen cm til.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poncho Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Min datter vokste minst 20 cm etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg var vel rundt 150 cm da jeg fikk mensen, men jeg var antagelig adskillig eldre enn din datter. Vokste ikke mer enn et par cm etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Svært lite. Men hun hadde en "vekstspurt" før den kom. Hun ble ikke høy, men vokste mye i akkurat månedene før. For meg var det også stopp da mensen kom. Dette gjelder for mange jenter, men absolutt ikke alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.