UlrikkeE Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg jobber seint den dagen skolen starter igjen her. Snuppa begynner i 2.klasse. De skal møte i "amfiet" ute og ropes opp der og gå inn til klasserommet. Er det helt "ut" om jeg blir med henne? Det er vel ikke SÅ uvanlig å ha med seg mamma eller pappa allerede i 2.klasse? Regner med at hun bare går fra SFO eller hjemmefra neste år, når hun starter i 3., men i år har jeg altså både mulighet og lyst til å følge. Har ikke spurt ungen hva hun synes, men føler meg rimelig overbevist om at hun overhodet ikke har noe imot det.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Da synes jeg du skal følge henne :-) Bare koselig det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Greit både å følge og å ikke bli med første dag i andre klasse. Spør henne hva hun vil! Antagelser er bare styr og rot. God skolestart! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Spør henne du. ) Jeg fulgte mine til skolen en god stund mens de fremdeles gikk på sfo. Koselig det. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Spør barnet. Vil hun at du skal følge, så gjør du det. Jeg har (pga jobb) ikke fulgt noen av mine til skolen annet enn første dag i første klasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg fulgte mine i 2.klasse. Jeg spurte ungene, og de ville helst følges. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hva mener du med å følge til skolen, da? Om du mener å gå sammen med, så er det nok ikke noe i veien for det. Om du mener å bli med inn i klasserommet osv - så er ikke det vanlig på vår skole i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Hva mener du med å følge til skolen, da? Om du mener å gå sammen med, så er det nok ikke noe i veien for det. Om du mener å bli med inn i klasserommet osv - så er ikke det vanlig på vår skole i alle fall. Neida, tenkte på ingen måte inn i klasserommet.... Mer sånn å stå der sammen med henne ved amfiet mens 2.-4. trinn ropes opp.... Istedenfor å kjøre henne og la henne gå dit selv fra parkeringsplassen, liksom.... Jeg har ikke spurt henne enda, er planleggingsdag her i dag og hun er hos mormor og morfar, men jeg spør henne når hun kommer hjem. Regner med hun bare synes det er fint om jeg er der.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Neida, tenkte på ingen måte inn i klasserommet.... Mer sånn å stå der sammen med henne ved amfiet mens 2.-4. trinn ropes opp.... Istedenfor å kjøre henne og la henne gå dit selv fra parkeringsplassen, liksom.... Jeg har ikke spurt henne enda, er planleggingsdag her i dag og hun er hos mormor og morfar, men jeg spør henne når hun kommer hjem. Regner med hun bare synes det er fint om jeg er der.... Du blir nok ikke alene som forelder, nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Du blir nok ikke alene som forelder, nei Hehe, det var jeg på ingen måte! Var mange både 3. og 4.klasse-foreldre der også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hehe, det var jeg på ingen måte! Var mange både 3. og 4.klasse-foreldre der også Jeg tenker å bli med min 2. klassing inn i garderoben og si hadet der. De blir ikke møtt ute først. Gleder meg til skolestart nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.