krister1111 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hei! Jeg har nå vært i thailand for 4 uker. Det hele begynte etter rundt en uke inn i ferien, Da jeg plutselig fikk veldig vondt i magen, jeg gikk da helt normalt på do, Men seinere den dagen måtte jeg det en gang til, Da jeg fikk litt ut var det veldig diare og jeg hadde fått en rift. Jeg bæsjet bittelitt blod og så stoppet det med blodet men det kom fortsatt ut diare. Da begynte jeg å ta immodium. (Det skal binde magen) og det hjalp. Eneste problemet var at det stoppet alt. Det gikk gjerne 3-4 dager før det kom noe ut, og da var bæsjen helt normal. Men nå når jeg har komt hjem og akkurat sluttet med immodium for 3 dager siden, Har jeg gått på do cirka 15 ganger om dagen, Men ofte er det bare luft, men likevel får jeg akutt magesmerter før luften kommer ut, jeg kan også legge til at det eneste jeg drakk der nede var brus (Strawberry fanta) og det eneste jeg spiste var 7eleven mikrobælgeovn pizza. Håper på svar så fort som mulig og takk på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.