Gjest Lurer litt nå Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er det juleavsluning og sommeravslutning med foreldre/elever/lærere på ungdomsskolen også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Vi har ikke vært på noen avslutning på ungdomskolen, men elevene i 8. klasse arrangerte en kveld hvor de solgte kaker og kaffi. Inntekten skal gå til klassetur i 10. De hadde også litt underholdning her. Veldig kjekt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 tror ikke det, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Bare sommeravslutning i 10. klasse her som foreldre får være med på i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ikke hos oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Nei, ikke hos oss i alle fall. Det har vært et par arrangementer i løpet av skoleåret (8. klasse) - sånne "Bli kjent"-saker og det var koselig, med taco, quiz og slideshow av ungdommene fra noen turer de hadde vært på. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ja, det er det. I hvert fall på skolene ungene mine har gått. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hehe, det må du spørre skolen om. Avslutninger er ikke obligatorisk, og du kommer bare til å få "ja, hos oss så" eller "nei ikke hos oss nei" - svar her ;-D Vi hører forøvrig til svargruppe en overfor ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurer litt nå Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hehe, det må du spørre skolen om. Avslutninger er ikke obligatorisk, og du kommer bare til å få "ja, hos oss så" eller "nei ikke hos oss nei" - svar her ;-D Vi hører forøvrig til svargruppe en overfor ;-) Hadde håpet på at svar som; nei-skoleavslutninger-med-foreldre-er-fy-fy-på-ungdomsskolen ...men kanskje det blir hyggeligere enn jeg tror, er bare så lei av avslutningene....så klamt i denne foreldregruppa vi har ;/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hadde håpet på at svar som; nei-skoleavslutninger-med-foreldre-er-fy-fy-på-ungdomsskolen ...men kanskje det blir hyggeligere enn jeg tror, er bare så lei av avslutningene....så klamt i denne foreldregruppa vi har ;/ Hehe, det alternativet slo meg først etter at jeg postet. Jeg er en sånn en som likte sånne ting godt og savner det, selv om det er litt trøkking med kaffekoppen i hånden også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.