Gjest Lurer litt nå Skrevet 19. august 2012 Skrevet 19. august 2012 Er det juleavsluning og sommeravslutning med foreldre/elever/lærere på ungdomsskolen også? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 19. august 2012 Skrevet 19. august 2012 Vi har ikke vært på noen avslutning på ungdomskolen, men elevene i 8. klasse arrangerte en kveld hvor de solgte kaker og kaffi. Inntekten skal gå til klassetur i 10. De hadde også litt underholdning her. Veldig kjekt! 0 Siter
-ssi Skrevet 20. august 2012 Skrevet 20. august 2012 Bare sommeravslutning i 10. klasse her som foreldre får være med på i hvert fall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2012 Skrevet 20. august 2012 Nei, ikke hos oss i alle fall. Det har vært et par arrangementer i løpet av skoleåret (8. klasse) - sånne "Bli kjent"-saker og det var koselig, med taco, quiz og slideshow av ungdommene fra noen turer de hadde vært på. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. august 2012 Skrevet 20. august 2012 Ja, det er det. I hvert fall på skolene ungene mine har gått. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Hehe, det må du spørre skolen om. Avslutninger er ikke obligatorisk, og du kommer bare til å få "ja, hos oss så" eller "nei ikke hos oss nei" - svar her ;-D Vi hører forøvrig til svargruppe en overfor ;-) 0 Siter
Gjest Lurer litt nå Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Hehe, det må du spørre skolen om. Avslutninger er ikke obligatorisk, og du kommer bare til å få "ja, hos oss så" eller "nei ikke hos oss nei" - svar her ;-D Vi hører forøvrig til svargruppe en overfor ;-) Hadde håpet på at svar som; nei-skoleavslutninger-med-foreldre-er-fy-fy-på-ungdomsskolen ...men kanskje det blir hyggeligere enn jeg tror, er bare så lei av avslutningene....så klamt i denne foreldregruppa vi har ;/ 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Hadde håpet på at svar som; nei-skoleavslutninger-med-foreldre-er-fy-fy-på-ungdomsskolen ...men kanskje det blir hyggeligere enn jeg tror, er bare så lei av avslutningene....så klamt i denne foreldregruppa vi har ;/ Hehe, det alternativet slo meg først etter at jeg postet. Jeg er en sånn en som likte sånne ting godt og savner det, selv om det er litt trøkking med kaffekoppen i hånden også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.