Gå til innhold

Psykolog/psykiater i Oslo??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er ikke helt lett. Hvis du ringer Byrådsavdeling for helse og sykehus i Oslo Kommune (23461600), så kan du be om å få tilsendt en lister over psykiatere og psykologer med driftsavtale.

Og så er det bare å begynne å ringe, eller skrive ett brev til flere. Husk å spørre om du kan stå på venteliste. Det kan ta opptil noen måneder å få time.

Gjest kaotisk

Nei, det er ikke helt lett. Hvis du ringer Byrådsavdeling for helse og sykehus i Oslo Kommune (23461600), så kan du be om å få tilsendt en lister over psykiatere og psykologer med driftsavtale.

Og så er det bare å begynne å ringe, eller skrive ett brev til flere. Husk å spørre om du kan stå på venteliste. Det kan ta opptil noen måneder å få time.

Ja, det er lang ventetid i Oslo hos psykologer eller psykiatere med driftsavtale. Da jeg prøvde fikk jeg beskjed om ventetid fra 1/2 år og oppover. De fleste hadde lenger ventetid enn 1/2år, og hadde ikke ventelister i det hele tatt. Men skriv brev. Du vil sannsynligvis få svar. Be om å få avbestillingstimer. Det tror jeg er eneste mulighet til å komme inn hos en terapeut fort. Du kan få lister over psykiatere/psykologer med driftsavtale på Oslo Rådhus. Lykke til!!

Ja, det er lang ventetid i Oslo hos psykologer eller psykiatere med driftsavtale. Da jeg prøvde fikk jeg beskjed om ventetid fra 1/2 år og oppover. De fleste hadde lenger ventetid enn 1/2år, og hadde ikke ventelister i det hele tatt. Men skriv brev. Du vil sannsynligvis få svar. Be om å få avbestillingstimer. Det tror jeg er eneste mulighet til å komme inn hos en terapeut fort. Du kan få lister over psykiatere/psykologer med driftsavtale på Oslo Rådhus. Lykke til!!

En kan være heldig og få time med det samme. Mange har ikke ventelister, men tar inn folk når de får ledig kapasitet.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg snakket med en allmennlege fra Oslo forrige uke. Han anbefalte pasientene sine til å skrive ned sin sykehistorie, legge til navn, adr. tlf, mobil og e-mail.

Deretter mangfoldiggjøre dette og sende til aktuelle behandlere.

Hans erfaring var at ringerunder ikke førte frem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...