Gå til innhold

I disse skolestarttider

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun skriver utrolig bra! jeg leser bloggen hennes jevnlig etterat du anbefalte den her på DOL i vinter :-)

er litt bekymra for den vannintoleransen ettersom ungene hennes går i korpset mitt - får håpe de overlever skoleåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er litt bekymra for den vannintoleransen ettersom ungene hennes går i korpset mitt - får håpe de overlever skoleåret.

He - he ..... ja, det er vel ikke så populært med verken saft eller brus i pausen for blåserne...?

Har jeg fortalt at hun minste skal begynne i korps nå? HUn skal få kornetten til mandag, og gleder seg veldig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte den til min mor som er pensjonert lærer fra barneskolen. Hun sa at hun klarte ikke le skikkelig fordi hun dessverre hadde fått litt for mange _seriøse_ slike henvendelser som lignet skremmende mye på dette her- Scary!!!! Moder'n jobbet på en vestkantskole rett utenfor Oslo og kunne fortelle de villeste episoder fra kravstore foreldre med til tider litt for mye penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He - he ..... ja, det er vel ikke så populært med verken saft eller brus i pausen for blåserne...?

Har jeg fortalt at hun minste skal begynne i korps nå? HUn skal få kornetten til mandag, og gleder seg veldig :-)

Liker!!! korps er så bra:-) Har mange nye forventningsfulle kornettister og hornister i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte den til min mor som er pensjonert lærer fra barneskolen. Hun sa at hun klarte ikke le skikkelig fordi hun dessverre hadde fått litt for mange _seriøse_ slike henvendelser som lignet skremmende mye på dette her- Scary!!!! Moder'n jobbet på en vestkantskole rett utenfor Oslo og kunne fortelle de villeste episoder fra kravstore foreldre med til tider litt for mye penger

Det forekommer ikke bare på vestkantskoler - og ikke bare i grunnskolen heller. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...