Gjest GA Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ei jeg kjenner har tatt skolestart og relasjon skole-hjem på kornet i bloggen sin: http://www.piasverden.com/2012/08/infoskriv-til-lreren.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Så utrolig bra! Her er det ikke tvil om at enkeltindividet står i fokus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hahaha:)) KONGE!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hahaha......kjempebra !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hun skriver utrolig bra! jeg leser bloggen hennes jevnlig etterat du anbefalte den her på DOL i vinter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hun skriver utrolig bra! jeg leser bloggen hennes jevnlig etterat du anbefalte den her på DOL i vinter :-) er litt bekymra for den vannintoleransen ettersom ungene hennes går i korpset mitt - får håpe de overlever skoleåret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 er litt bekymra for den vannintoleransen ettersom ungene hennes går i korpset mitt - får håpe de overlever skoleåret. He - he ..... ja, det er vel ikke så populært med verken saft eller brus i pausen for blåserne...? Har jeg fortalt at hun minste skal begynne i korps nå? HUn skal få kornetten til mandag, og gleder seg veldig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Sendte den til min mor som er pensjonert lærer fra barneskolen. Hun sa at hun klarte ikke le skikkelig fordi hun dessverre hadde fått litt for mange _seriøse_ slike henvendelser som lignet skremmende mye på dette her- Scary!!!! Moder'n jobbet på en vestkantskole rett utenfor Oslo og kunne fortelle de villeste episoder fra kravstore foreldre med til tider litt for mye penger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 I de første linjene kjente jeg irritasjonen min stige... så jeg skjønte jeg det ;-) Utrolig bra!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 He - he ..... ja, det er vel ikke så populært med verken saft eller brus i pausen for blåserne...? Har jeg fortalt at hun minste skal begynne i korps nå? HUn skal få kornetten til mandag, og gleder seg veldig :-) Liker!!! korps er så bra:-) Har mange nye forventningsfulle kornettister og hornister i høst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Sendte den til min mor som er pensjonert lærer fra barneskolen. Hun sa at hun klarte ikke le skikkelig fordi hun dessverre hadde fått litt for mange _seriøse_ slike henvendelser som lignet skremmende mye på dette her- Scary!!!! Moder'n jobbet på en vestkantskole rett utenfor Oslo og kunne fortelle de villeste episoder fra kravstore foreldre med til tider litt for mye penger Det forekommer ikke bare på vestkantskoler - og ikke bare i grunnskolen heller. :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Kjempebra!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.