Tonette Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Vi tenkte å kjøpe mobiltelefon til datteren vår til 9-års dagen hennes? Jeg har ikke peiling på mobiler, og har bare en gammel modell selv. Noen som kan anbefale en brukervennlig og grei mobil til en 9-åring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Har du tenkt at hun skal ha en "gammeldags" tastetelefon eller en smart-telefon da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Har du tenkt at hun skal ha en "gammeldags" tastetelefon eller en smart-telefon da? Har egentlig ikke tenkt så langt. Hvis hun kan velge på øverste hylle, så vil hun sikkert ha smart-telefon, men hun er ikke så veldig kravstor egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Har egentlig ikke tenkt så langt. Hvis hun kan velge på øverste hylle, så vil hun sikkert ha smart-telefon, men hun er ikke så veldig kravstor egentlig. Det blir enten "gammeldags" tastetelefon, touch-telefon eller smart-telefon. Kan anbefale denne: http://www.amobil.no/artikler/samsung_s5360_galaxy_y/105551 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enkleste telefon, og heller ipod ved siden av Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg ville kjøpt en rimelig og enkel telefon, gjerne en "klapptelefon" som man slår sammen, de er litt mer beskyttet, både mot smuss og mot "lommeringing". Med et abonnement som er tilpasset dem, gjerne med gratis ringing til familie og venner. Sjekk totalprisen inkl abonnement ut bindingstiden, selv om de fine telefonene kan fåes for en krone, så koster det mye med abonnementet.. Det er ofte i situasjoner der barna har behov for å kunn elegge fra seg telefonen, at de trenger å ha den med seg, i treningsgarderober osv, og det er dumt å la barna ha med seg smartelefoner som er mye mer ettertraktet å stjele. I tillegg er det mange flere problemstiller rundt nettbruk osv når de har med seg telefonen. Min erfaring er at hvis de ønsker en liten skjerm å gå på nett med, spille muskk fra, spille spill osv, så er det bedre å investere i en ipod touch til jule -eller bursdagsgave, og så ha en billigtelefon de kan ha med seg i treningbagen og alle andre steder de har "behov" for å ha med seg telefon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 anbefaler den Mandolaika linker til. 13-åringen min har den og er godt fornøyd. greit med en mobil som ikke koster flerfoldige tusen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 anbefaler den Mandolaika linker til. 13-åringen min har den og er godt fornøyd. greit med en mobil som ikke koster flerfoldige tusen ''anbefaler den Mandolaika linker til. 13-åringen min har den og er godt fornøyd. greit med en mobil som ikke koster flerfoldige tusen.'' ;-) Og så er størrelsen så fin, den passer godt for barneskolehender. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 ''anbefaler den Mandolaika linker til. 13-åringen min har den og er godt fornøyd. greit med en mobil som ikke koster flerfoldige tusen.'' ;-) Og så er størrelsen så fin, den passer godt for barneskolehender. Sønnen min trenger ny telefon nå, han er snart 11. Så dette var et godt råd å få med i den forbindelse Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Sønnen min trenger ny telefon nå, han er snart 11. Så dette var et godt råd å få med i den forbindelse Takk ''Sønnen min trenger ny telefon nå, han er snart 11. Så dette var et godt råd å få med i den forbindelse Takk :)'' Så flott, bare hyggelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Det blir enten "gammeldags" tastetelefon, touch-telefon eller smart-telefon. Kan anbefale denne: http://www.amobil.no/artikler/samsung_s5360_galaxy_y/105551 Takk for tips :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Nå har vi, dvs 10-åringen, akkurat kjøpt den omtalte Samsung Galaxy Young på tilbud på Elkjøp til 499,- Halv pris på kampanjetilbud. Jentungen oppdaget nemlig plutselig at mobilen hun sparte til var på tilbud - og da hadde hun nok penger i sparegrisen! I kveld er hun omtrent som Frodo som koser med ringen sin. "My precious..." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Nå har vi, dvs 10-åringen, akkurat kjøpt den omtalte Samsung Galaxy Young på tilbud på Elkjøp til 499,- Halv pris på kampanjetilbud. Jentungen oppdaget nemlig plutselig at mobilen hun sparte til var på tilbud - og da hadde hun nok penger i sparegrisen! I kveld er hun omtrent som Frodo som koser med ringen sin. "My precious..." Hadde tenkt å kjøpe den til sønnen min på snart 11 Men jeg har kun funnet den låst til telenor, og det har ikke vi..... Må vel kunne gå an å få tak i den for en netcom bruker også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hadde tenkt å kjøpe den til sønnen min på snart 11 Men jeg har kun funnet den låst til telenor, og det har ikke vi..... Må vel kunne gå an å få tak i den for en netcom bruker også? Vi bytta faktisk abonnement for jentungen for å få den til den prisen. Om det var lurt eller ei aner jeg ikke, det var pappa'n som var med i butikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Nå har vi, dvs 10-åringen, akkurat kjøpt den omtalte Samsung Galaxy Young på tilbud på Elkjøp til 499,- Halv pris på kampanjetilbud. Jentungen oppdaget nemlig plutselig at mobilen hun sparte til var på tilbud - og da hadde hun nok penger i sparegrisen! I kveld er hun omtrent som Frodo som koser med ringen sin. "My precious..." Takker for tipset :-) Kjøpte den i dag, og jeg tenker hun blir fornøyd. Enda noen dager til bursdagen, så hun har ikke fått den enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.