Gå til innhold

Foreldre til stede på trening, hva er vanlig?

Supermum

Anbefalte innlegg

Foreldre burde holde seg unna trening og kamper. Foreldre latterligjør de som gjør det dårlig, og banner når dems egen spire gjør noe feil.

Det var da veldig generelt?

Det finnes både trenere og foreldre som latterliggjør de som gjør det dårlig. Men jeg tror ingen av delene er særlig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldre burde holde seg unna trening og kamper. Foreldre latterligjør de som gjør det dårlig, og banner når dems egen spire gjør noe feil.

det der har jeg faktisk ikke opplevd. -og jeg har noen timer på sidelinja bak meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble oppfordret til å vise interesse ved å være til stedet både på trening og under kamper. Men ulike trenere kan han ulikt syn på dette.

Hva barnet ønsker bør selvfølgelig veie tungt. Noen unger ønsker ikke å ha foreldrene på slep.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får være tilstede, men de kan ikke blande seg inn i treningen og må også tåle at jeg sier ifra hvis de bråker (snakker) for mye seg imellom.

Ungene liker at foreldrene er tilstede og interessert. Jeg har innimellom bruk for disse ekstra voksne, da det plustelig er et plaster som må fikses eller skolisser som må knytes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vanlig at et par foreldre er i salen under treningene. En del av grunnen er at trener snakker dårlig norsk (men er veldig flink). Så fram til ungene behersker engelsk bedre, kommer det nok til å være andre voksne til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der har jeg faktisk ikke opplevd. -og jeg har noen timer på sidelinja bak meg...

Det har dessverre jeg:-( Utrolig hva enkelte kan klare å lire av seg. En av fedrene på laget til sønnen min fikk faktisk beskjed om å holde seg langt unna så lenga han ikke skjerpa seg. Ord som helvetes forpulte dommer og spring for faen din drittunge... var ikke uvanlig. Men det har faktisk bedra seg etter straffen.... Og utrolig nok, dette er en person som sjelden banner ellers.... fotball er farlige greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer litt. Og trenerene har siste ordet. Jeg synes det er greit at trenerene sier i fra at de helst ikke vil ha foreldre der. Ofte er det lettere å få fokus uten foreldre. Andre igjen ønsker at foreldrene er til stede, da synes jeg man bør få til det.

Er vant til "begge deler" og synes det er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har dessverre jeg:-( Utrolig hva enkelte kan klare å lire av seg. En av fedrene på laget til sønnen min fikk faktisk beskjed om å holde seg langt unna så lenga han ikke skjerpa seg. Ord som helvetes forpulte dommer og spring for faen din drittunge... var ikke uvanlig. Men det har faktisk bedra seg etter straffen.... Og utrolig nok, dette er en person som sjelden banner ellers.... fotball er farlige greier....

erre' mulig?

Jammen bra de fleste er fornuftige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...