Gå til innhold

Tror jeg er gravid, 5 forskjellige menn


Gjest Upsideisi

Anbefalte innlegg

Gjest Upsideisi

Hadde mensen 29juli, og den var ferdig søndag 5 august, Samme dag hadde jeg sex med Joakim.

2 dager etterpå(tirsdag 7.) hadde jeg meg med Rolf, så gikk det en uke, da hadde jeg sex med Trond.. 14 august og 15.

16 august, hadde jeg sex med Peter. så hadde jeg sex med Kristian 18.august..

Bruker å ha 21-27 dagers syklus. Noen som kan hjelpe meg her?

Å ja, jeg vet det er veldig drøyt. kom nylig ut av ett langt forhold, så tok jeg helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • fineline

    15

  • Mammantil3

    9

  • bustebeisa

    7

  • Lillemus

    6

Mest aktive i denne tråden

Huff da, stakkars mannfolk midt i rushtida ;-p Det skal bli interessant... Jeg tror Ricky Lake starter opp talkshow igjen, og med en slik histore - sann eller ei - er du et yndet objekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alltid første dag

Som voksen dame? bør du vite at det er mestruasjonens første dag som er interessant - ikke når den sluttet.

Nås var siste menss 1. dag? Når forventet du den neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubeskyttet sex med 5 menn på kort tid - jeg er ikke helt sikker på om et uønsket svangerskapet er det du bør være mest redd for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Upsideisi

Huff da, stakkars mannfolk midt i rushtida ;-p Det skal bli interessant... Jeg tror Ricky Lake starter opp talkshow igjen, og med en slik histore - sann eller ei - er du et yndet objekt!

hahhaha, huffameg.

jeg er helt serriøs altså. og ja , det kunne nok kommet godt med på ett talkshow;)

Men det jeg trenger hjelp til er om noen vet hvem som har størst sjanse for å være far til barnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alltid første dag

hahhaha, huffameg.

jeg er helt serriøs altså. og ja , det kunne nok kommet godt med på ett talkshow;)

Men det jeg trenger hjelp til er om noen vet hvem som har størst sjanse for å være far til barnet..

Det blir som sagt mye sikrere å si noe om dersom du kommer med første dag på siste mens, og det som skulle være første dag på neste periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såvidt jeg forstår kan du umulig ha en anelse om du er gravid eller ikke. Hvis du er det er du da sikker på at du vil ha barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahhaha, huffameg.

jeg er helt serriøs altså. og ja , det kunne nok kommet godt med på ett talkshow;)

Men det jeg trenger hjelp til er om noen vet hvem som har størst sjanse for å være far til barnet..

Først må du vente lenge nok til du får en positiv svangerskapstest da. Det kan ta ca. 14 dager etter befruktning før den viser positivt, men den kan jo vise feilaktig negativt før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahhaha, huffameg.

jeg er helt serriøs altså. og ja , det kunne nok kommet godt med på ett talkshow;)

Men det jeg trenger hjelp til er om noen vet hvem som har størst sjanse for å være far til barnet..

Det tror jeg faktisk ingen kan svare på, du må nok vente til ev barnet er født å ta en DNA test. Jeg tror kanskje jeg hadde latt far være ukjent i dette tilfelle :) Utrolig pinlig å gå rundt og spørre fem forskjellige om en DNA test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Lillemus sier, det er neppe farskapet du skal være mest bekymret for etter 5 ukjente menns opptreden inni deg...

Når det er sagt, så kan jeg ikke skjønne at det overhode er interessant hvems sperm som svømte fortest - blir det et befruktet egg av dette må du da for guds skyld ta abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Som Lillemus sier, det er neppe farskapet du skal være mest bekymret for etter 5 ukjente menns opptreden inni deg...

Når det er sagt, så kan jeg ikke skjønne at det overhode er interessant hvems sperm som svømte fortest - blir det et befruktet egg av dette må du da for guds skyld ta abort.

Hvordan kan du si så bombastisk at hun skal ta abort? Du vet ingn ing om henne, bortsett fra at hun akkurat nå har skeiet kraftig ut som nysingel. Hun kan være ansvrsfull som ønsker å ta konsekvensen av det hun har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si så bombastisk at hun skal ta abort? Du vet ingn ing om henne, bortsett fra at hun akkurat nå har skeiet kraftig ut som nysingel. Hun kan være ansvrsfull som ønsker å ta konsekvensen av det hun har gjort.

a) Hun er nysingel, og har neppe særlig styr på tilværelsen

B) Hun har 5 (!) potensielle fedre

c) Hun vet ikke om hun har blitt smittet av kjønnssykdommer (som i noen tilfeller kan gi barnet et problem også)

Du vet heller ingenting om trådstarter, og kan heller ikke si at hun er en ansvarsfull person osv. Vi vet ingenting. Men med utgangspunkt i at man får seg til å ha sex med 5 ulike personer i et så lite tidsrom syns jeg sier så mye at en foreldrerolle neppe er å anbefale på dette tidspunktet i livet.

Å ta abort er ikke verdens undergang for alle, og det kan meget vel være en helt fin måte å ta ansvar for sine handlinger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

a) Hun er nysingel, og har neppe særlig styr på tilværelsen

B) Hun har 5 (!) potensielle fedre

c) Hun vet ikke om hun har blitt smittet av kjønnssykdommer (som i noen tilfeller kan gi barnet et problem også)

Du vet heller ingenting om trådstarter, og kan heller ikke si at hun er en ansvarsfull person osv. Vi vet ingenting. Men med utgangspunkt i at man får seg til å ha sex med 5 ulike personer i et så lite tidsrom syns jeg sier så mye at en foreldrerolle neppe er å anbefale på dette tidspunktet i livet.

Å ta abort er ikke verdens undergang for alle, og det kan meget vel være en helt fin måte å ta ansvar for sine handlinger på.

Om trådstarter ønsker å ta abort eller ikke må vel være opp til henne selv? At hun har hatt sex med fem menn innenfor et kort tidsrom gjør jo ikke henne til en dårlig person eller en uegnet forelder... Du får det til å høres ut som om abort er straff (konsekvens) som fortjent. Det er noe moralistisk over svarene dine som byr meg i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg setter en femmer på Trond eller Kristian. Eggløsning skjer som regel 10-15 dager etter mens. :0)

Finn ut om du ER gravid først. Og om du ønsker å beholde. Og så sender du bare et lite brev til alle kandidatene om at du ønsker å vite om barnets opphav. Om de nekter kan du be NAV om hjelp. Da blir de innkalt.

Og, de får ikke nødvendigvis vite om hverandre! ;0) Det er ikke slik at de møter opp på venterommet til samme tidspunkt alle fem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Lillemus sier, det er neppe farskapet du skal være mest bekymret for etter 5 ukjente menns opptreden inni deg...

Når det er sagt, så kan jeg ikke skjønne at det overhode er interessant hvems sperm som svømte fortest - blir det et befruktet egg av dette må du da for guds skyld ta abort.

Det var da veldig å bombastisk du var da.

Selv om hun er nysingel og har pult rundt, så trenger det ikke bety at hun vil bli noen dårlig mor. På samme måte som du svartmaler henne, kan det hende jeg maler det rosenrødt. Men helt ærlig.... jeg ser ikke dette på som en enkel grunn til abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig å bombastisk du var da.

Selv om hun er nysingel og har pult rundt, så trenger det ikke bety at hun vil bli noen dårlig mor. På samme måte som du svartmaler henne, kan det hende jeg maler det rosenrødt. Men helt ærlig.... jeg ser ikke dette på som en enkel grunn til abort.

''På samme måte som du svartmaler henne, kan det hende jeg maler det rosenrødt. Men helt ærlig.... jeg ser ikke dette på som en enkel grunn til abort.''

Det gjør jeg. Med en slik oppførsel trenger hun nok å være singel en god stund før hun setter barn til verden - da blir det nemlig slutt på denslags farting på byen en god stund, for de aller fleste i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''På samme måte som du svartmaler henne, kan det hende jeg maler det rosenrødt. Men helt ærlig.... jeg ser ikke dette på som en enkel grunn til abort.''

Det gjør jeg. Med en slik oppførsel trenger hun nok å være singel en god stund før hun setter barn til verden - da blir det nemlig slutt på denslags farting på byen en god stund, for de aller fleste i alle fall.

Ønsker man å pule rundt, så er det opp til hver enkelt. Og det skal ikke stemple den personen som god eller dårlig mor.

Hva jeg har bedrevet med i min singelperiode, forteller ingenting om hvordan jeg oppfører meg i et forhold. Og hva jeg har gjort i senga og som voksen privat, forteller heller ingenting om hva slag mor jeg er.

Jeg er for abort, men det er bare fordi jeg ikke kan skille mellom hvordan spiren er blitt til. Spiren er like mye liv om den er kommet til ved kjærlighet, tilfeldigheter, rundpuling eller voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker man å pule rundt, så er det opp til hver enkelt. Og det skal ikke stemple den personen som god eller dårlig mor.

Hva jeg har bedrevet med i min singelperiode, forteller ingenting om hvordan jeg oppfører meg i et forhold. Og hva jeg har gjort i senga og som voksen privat, forteller heller ingenting om hva slag mor jeg er.

Jeg er for abort, men det er bare fordi jeg ikke kan skille mellom hvordan spiren er blitt til. Spiren er like mye liv om den er kommet til ved kjærlighet, tilfeldigheter, rundpuling eller voldtekt.

Helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammel dame

Ønsker man å pule rundt, så er det opp til hver enkelt. Og det skal ikke stemple den personen som god eller dårlig mor.

Hva jeg har bedrevet med i min singelperiode, forteller ingenting om hvordan jeg oppfører meg i et forhold. Og hva jeg har gjort i senga og som voksen privat, forteller heller ingenting om hva slag mor jeg er.

Jeg er for abort, men det er bare fordi jeg ikke kan skille mellom hvordan spiren er blitt til. Spiren er like mye liv om den er kommet til ved kjærlighet, tilfeldigheter, rundpuling eller voldtekt.

Jadda, rett frem. Why care.

Snu det litt på hodet da.

Sett at en av disse 5 hun har pult er skikkelig forelsket i henne.

Sett at_han_gleder seg til å bli far.

Så får han vite at han må levere inn blodprøve sammens med 4 andre.

Joda, hun her er selve "drømmekvinnen".

Samfunnet gjenspeiler hele greia.

Ingenting spiller noen rolle i det hele tatt, og terskelen for alt skal være lavest mulig.

Så skal samfunnet oppdra avkommet, i barnehagen, sfo, og en delt tid med en mannsperson som kansje er ens far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''På samme måte som du svartmaler henne, kan det hende jeg maler det rosenrødt. Men helt ærlig.... jeg ser ikke dette på som en enkel grunn til abort.''

Det gjør jeg. Med en slik oppførsel trenger hun nok å være singel en god stund før hun setter barn til verden - da blir det nemlig slutt på denslags farting på byen en god stund, for de aller fleste i alle fall.

Stiller du samme krav til menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...