Gå til innhold

Tror jeg er gravid, 5 forskjellige menn


Gjest Upsideisi

Anbefalte innlegg

Ser lenger ned at du bare er 17 år, så da må jeg få beklage min svært tydelige budskapsformidling. Jeg må da bare få si at du er nødt til å snakke med noen voksne, du må få hjelp til å sortere tanker. Har du helsesøster på skolen du kan gå til? UngHelse eller noe lignende tilbud i din kommune? Fastlege du syns er OK?

Uansett, dette må du snakke med noen om, og da helst noen du stoler på, kjenner og som kan gi deg et realistisk bilde i forhold til din egen hverdag.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • fineline

    15

  • Mammantil3

    9

  • bustebeisa

    7

  • Lillemus

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg blir ganske forvirret her. Hva går begge veier? Hvem har sagt at denne tråden er grunnlaget for en beslutning?

Jeg har ikke tenkt å kommentere mer i denne tråden, fant nå ut at trådstarter er kun 17 år og da er det overhode ikke her, på et nettforum, at hun skal få råd og hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å kommentere mer i denne tråden, fant nå ut at trådstarter er kun 17 år og da er det overhode ikke her, på et nettforum, at hun skal få råd og hjelp.

Det var 28 dager fra mensstart da trådstarter skrev tråden. Jeg har sett hvor ung hun er og derfor tror at hun er gravid med engang. Mensen kan komme i morgen, men at hun i mellomtiden diskuterer det her er greit.

Jeg håper da virkelig at ingen tar viktige beslutninger i sitt liv basert på nettforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Upsideisi

Ser lenger ned at du bare er 17 år, så da må jeg få beklage min svært tydelige budskapsformidling. Jeg må da bare få si at du er nødt til å snakke med noen voksne, du må få hjelp til å sortere tanker. Har du helsesøster på skolen du kan gå til? UngHelse eller noe lignende tilbud i din kommune? Fastlege du syns er OK?

Uansett, dette må du snakke med noen om, og da helst noen du stoler på, kjenner og som kan gi deg et realistisk bilde i forhold til din egen hverdag.

Lykke til! :-)

Det går helt fint. Jeg vet jo selv hvordan det høres ut, ser ut, å hvordan det er.. Og jeg kan trygt si at jeg skammer meg, det legger jeg ikke skjul på.

Må bare få påpeke at jeg aldri har drevet på på denne måten her før dette. Jeg vet ikke helt hva som har gått av meg..

Men ja, jeg har vel noen jeg kan prate med. Kan prøve få ordnet det i morgen.

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Upsideisi

Det var 28 dager fra mensstart da trådstarter skrev tråden. Jeg har sett hvor ung hun er og derfor tror at hun er gravid med engang. Mensen kan komme i morgen, men at hun i mellomtiden diskuterer det her er greit.

Jeg håper da virkelig at ingen tar viktige beslutninger i sitt liv basert på nettforum.

''Jeg håper da virkelig at ingen tar viktige beslutninger i sitt liv basert på nettforum.''

hehe, så ille står det ikke til. Jeg leser hva dere skriver, men om en person feks mener jeg skal ta abort, så betyr det ikke at jeg blir å gjøre det. Jeg gjør det som er det beste for både meg og barnet, og jeg tror helt ærlig ikke det er å beholde, om jeg skulle vært gravid.

Angående menssyklus, så bruker jeg ha mensen stortsett 21 dager, det er det vanligste.. så hvis jeg ikke tenker feil skulle jeg hatt mensen for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderen

a) Hun er nysingel, og har neppe særlig styr på tilværelsen

B) Hun har 5 (!) potensielle fedre

c) Hun vet ikke om hun har blitt smittet av kjønnssykdommer (som i noen tilfeller kan gi barnet et problem også)

Du vet heller ingenting om trådstarter, og kan heller ikke si at hun er en ansvarsfull person osv. Vi vet ingenting. Men med utgangspunkt i at man får seg til å ha sex med 5 ulike personer i et så lite tidsrom syns jeg sier så mye at en foreldrerolle neppe er å anbefale på dette tidspunktet i livet.

Å ta abort er ikke verdens undergang for alle, og det kan meget vel være en helt fin måte å ta ansvar for sine handlinger på.

Om ikke abort er verdens undergang for deg, så er det det for fosteret :P

Hva hun har å by på som nysingel vet du ikke noe om. Hvorfor skulle en nysingel være dårligere stelt enn en som har vært singel lenge?

Trådstarter kan ha et solid nettverk til å hjelpe seg. Det er abolutt ikke du som skal vurdere om hun er egnet til å være mor eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Jeg setter en femmer på Trond eller Kristian. Eggløsning skjer som regel 10-15 dager etter mens. :0)

Finn ut om du ER gravid først. Og om du ønsker å beholde. Og så sender du bare et lite brev til alle kandidatene om at du ønsker å vite om barnets opphav. Om de nekter kan du be NAV om hjelp. Da blir de innkalt.

Og, de får ikke nødvendigvis vite om hverandre! ;0) Det er ikke slik at de møter opp på venterommet til samme tidspunkt alle fem..

Endelig noen som ga henne et bra svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Upsideisi

Om ikke abort er verdens undergang for deg, så er det det for fosteret :P

Hva hun har å by på som nysingel vet du ikke noe om. Hvorfor skulle en nysingel være dårligere stelt enn en som har vært singel lenge?

Trådstarter kan ha et solid nettverk til å hjelpe seg. Det er abolutt ikke du som skal vurdere om hun er egnet til å være mor eller ikke.

''Trådstarter kan ha et solid nettverk til å hjelpe seg. Det er abolutt ikke du som skal vurdere om hun er egnet til å være mor eller ikke.''

Det har jeg så absolutt.

Har ikke kontakt med min mor, men resten av familien min støtter meg i alt. De vil bare det beste for meg. Men såklart, skulle jeg beholde, hadde det vært mitt ansvar, og ingen andre sitt.

Men fint å fått litt støtte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke abort er verdens undergang for deg, så er det det for fosteret :P

Hva hun har å by på som nysingel vet du ikke noe om. Hvorfor skulle en nysingel være dårligere stelt enn en som har vært singel lenge?

Trådstarter kan ha et solid nettverk til å hjelpe seg. Det er abolutt ikke du som skal vurdere om hun er egnet til å være mor eller ikke.

Trådstarter er 17 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det vel slik at det å bruke kondom er helt frivillig for menn... Vil de IKKE bli far, så er det kondom. Alt annet legger de da i "Allahs hender" for å si det slik. :0)

Og selv araberne sier at "Stol på Allah, men ikke glem å binde fast kamelen."

*babler i kroken*

Hehe, utmerket illustrert poeng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...