trollemor;o) Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nå har jeg ringt, sammen med en nabo som har observert de samme tingene som meg. Så da håper jeg det ordner seg litt for gutten. Jeg føler meg litt jævlig, men samtidig som jeg føler at det var riktig. Takker for svarene. De var riktig fine i denne tråden flott, det er nok til guttens beste! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nå har jeg ringt, sammen med en nabo som har observert de samme tingene som meg. Så da håper jeg det ordner seg litt for gutten. Jeg føler meg litt jævlig, men samtidig som jeg føler at det var riktig. Takker for svarene. De var riktig fine i denne tråden Godt å høre, laguna. Og godt jobba! Flink nabokjerring, var du nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nå har jeg ringt, sammen med en nabo som har observert de samme tingene som meg. Så da håper jeg det ordner seg litt for gutten. Jeg føler meg litt jævlig, men samtidig som jeg føler at det var riktig. Takker for svarene. De var riktig fine i denne tråden Godt å høre, laguna. Og godt jobba! Flink nabokjerring, var du nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Godt å høre, laguna. Og godt jobba! Flink nabokjerring, var du nå. Christ...Wallace! Du kjenner henne godt nok til å vite at ordet "kjerring" kan få henne til å trekke tilbake alt sammen...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Christ...Wallace! Du kjenner henne godt nok til å vite at ordet "kjerring" kan få henne til å trekke tilbake alt sammen...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Nå har jeg ringt, sammen med en nabo som har observert de samme tingene som meg. Så da håper jeg det ordner seg litt for gutten. Jeg føler meg litt jævlig, men samtidig som jeg føler at det var riktig. Takker for svarene. De var riktig fine i denne tråden Nå ble jeg glad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.