Anki Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Problemet med kresne barn er så enkelt som ettergivende foreldre. hehe - det tror jeg ikke noe som helst på. Mine foreldre var langt fra ettergivende, og fikk to barn som spiste det meste og et (meg) som var/er veldig kresen. Vi alle tre fikk beskjed om å spise maten vår, og jeg satt og brakk meg av flere forskjellige retter. Allikevel måtte jeg sitte ved matbordet til maten var spist opp, og fremdeles som voksen sliter jeg med mange retter. Jeg drar rett og slett ikke i selskap i tilfelle det er mat der jeg bare ikke klarer å spise. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva med å spørre foreldrene? Ser noen har barn som spyr om de blir tvunget mat de ikke liker, og det er det ikke mye fest over ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matitoly Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Lag en rett der barna liker NOE av tilbehøret. Her lager vi aldri spesiell mat til barna. Det er alltids NOE av det vi har som de liker. F.e. liker de ikke kjøttet/fisken spiser de potet, pasta eller bare brød med smør.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hahahahaha Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Problemet med kresne barn er så enkelt som ettergivende foreldre. Tulling! Jeg spiser ikke ting jeg ikke liker, ikke for å være høflig en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.