Gjest bekymra mamma Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg har en sønn på 6mnd og 12dager, han har nylig fått en kul i hodet litt over øret på venstre side... Han har sovet mye i dag, går bare en time til en og halv time før han er trøtt og gjesper og gnir seg i øynene. Kan han ha hjerne rystelse? Og hva kan såfall jeg gjøre da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjatjaa Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har han slått seg da? Hvordan er han når han er våken, før han blir trøtt igjen? Kanskje han har en infeksjon på gang, har du sjekket om han har feber? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjatjaana Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har han slått seg da? Hvordan er han når han er våken, før han blir trøtt igjen? Kanskje han har en infeksjon på gang, har du sjekket om han har feber? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingridcecilia85 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Har han slått seg da? Hvordan er han når han er våken, før han blir trøtt igjen? Kanskje han har en infeksjon på gang, har du sjekket om han har feber? nei har ikke fått med meg at han hadde slått seg nei men han var fin ellers når han var våken. det vedvarte ca ett døgn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.