Gå til innhold

Konfirmasjonsgave, hvor mye?

hoppsideisi

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hva som er vanlig å gi i pengegave til en konfirmant? Vet at jeg kan bestemme beløpet men lurer på hva andre synes er vanlig til en god venninnes barn. Vi skal også i selskapet. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ga 500 kr. i gave til min venninnes sønn da han ble konfirmert for 4-5 år siden, han er kamerat av sønnen min, derfor fikk han litt mer enn jeg ville gitt til andre venninners barn. Sønnen min fikk 300 kr. av den samme venninna mi, og 200 kr. av et par andre venninner. Helt greie summer, og begge konfirmantene var superfornøyde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hei!

Jeg tenkte 500.-kr men siden jeg fant turutstyr som konfirmant ønsket seg så kjøpte jeg det og da ble det 950.- kr

Men hadde vi gitt penger hadde vi gitt 500.- kr ,men så fant vi dette kokeutstyret til halv pris :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...