Gå til innhold

tegn på mani?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et tegn på mani at man har behov for å provosere fremmede på gata fordi man er fornærmet over deres antatte synspunkter pga dere kultur/religion?

er det tegn på mani at man skriker og hyler på gata?

hva med latteranfall?

kan man ha mani selv om man sover, om man har mye press i hodet og deler for mye privat, kan det skyldes for lav dose litium?

Videoannonse
Annonse
Gjest Labolina
Skrevet

Kan være det, men jeg vil ikke si kategorisk nei eller ja. Råder deg til å få tatt et litiumspeil i morgen. Sørg for å ta kveldsdosen din slik at det går 12 timer til du tar blodprøven. Man kan ta det hos fastlegen, og analysen er så enkelt at resultatet er der raskt. På grunnlag av resultatet og det du sliter med, kan man se på hvordan man kan justere på dosen.

Skrevet

Kan være det, men jeg vil ikke si kategorisk nei eller ja. Råder deg til å få tatt et litiumspeil i morgen. Sørg for å ta kveldsdosen din slik at det går 12 timer til du tar blodprøven. Man kan ta det hos fastlegen, og analysen er så enkelt at resultatet er der raskt. På grunnlag av resultatet og det du sliter med, kan man se på hvordan man kan justere på dosen.

jeg vet da vel det, har tross alt brukt medikamentet i 10 år!

men er i utlandet så det får jeg ikke gjort med det første.

var heller ikke det jeg spurte om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...