Gå til innhold

Sexmisbrukt av faren min!!

Anbefalte innlegg

Gjest ForTvilet
Skrevet

Jeg er nå 20 år.Får 10 år siden ble jeg Jeg ble sexmisbrukt av faren min.Jeg har ikke sakt dette til noen,men til kjæresten min.Tør ikke.Jeg sliter med dette til daglig,tenker på det hele tiden.

Jeg vil helst ikke snakke om detaljer.

Men æ vil ha råd på hvordan jeg skal takle problemet....hjelp...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ForTvilet

du kan ringe SMI.

der er det masse bare-hyggelige og snille mennesker, som tar imot deg med åpne armer.

hvis du vil dele tanker med andre så kan jeg anbefale overgreps forumet eller psykologi småprat ( http://home.online.no/~balder66/psykologi/psykoprat.htm ). du er hjertelig velkommen.

telefon til SMI:

vestfold: 33 35 77 77

nord-trøndelag: 74 08 65 00

oslo: 22 33 11 93

hordaland: 55 23 20 20

Lykke til !

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I tillegg til de gode tiltak "lillemej" nevner, kan du ha god nytte av å bli henvist til psykologisk behandling. Fastlegen din kan henvise deg.

Skrevet

Hei fortvilet. jeg er en jente på18 somble utsatt for incest av faren min i 4 år fra jeg var 1-5, jeg fortalte dette til mamma da hun tok ut skillsmisse(når jeg var 5) Synest forttsatt det er vanskelig å prate om. Har faktisk søk etter folk på forumet Overgrep som har vært i samme situasjon som meg. Trenger du noen å prate med som vet hvordan det er så mail meg gjerne på [email protected]. Hadde satt pris på det tror vi begge har godt av å prate med noen som har vært utsatt for det samme.Mamma jobbet på SMI i tre år, så vet veldig godt hva arbeidet dems går ut på hvis du ønsker å komme i kontakt med noen der.

*tenker på deg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...