Gå til innhold

Fluanxol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar nå 6 mg fluanxol i stede for 4 mg. Det hjelper mot uutholdelig kaos og tankekjør. Det brøler oppe i hodet mitt. Nå har kaoset flyttet seg helt bakerst i hodet og det er veldig lavt.Jeg føler meg helt fin og våken. Kanskje litt mer "tom".

Jeg vet det kaoset kommer av at jeg har sluttet å drikke. Det er litt feigt kanskje å ta medisiner for å slippe unna kaoset. Men det er bedre enn å fly avgårde å kjøpe øl.

Eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fluanxol eller ikke fluanxol, -jeg er redd du må tåle å ha det jævelig en periode skal du komme deg videre.

Skrevet

Fluanxol eller ikke fluanxol, -jeg er redd du må tåle å ha det jævelig en periode skal du komme deg videre.

Du har vel rett i det. Jeg får bruke alle de hjelperene jeg har.

For en kamp!

Skrevet

Du har vel rett i det. Jeg får bruke alle de hjelperene jeg har.

For en kamp!

Det betyr ikke at ikke fluanxol kan hjelpe deg i blant, det handler ikke om skrelle av seg alt av beskyttelse å stå der naken men bruke det/ de mulighetene man har med vett og tåle at det gjør vondt. Smerten du kjenner nå er garantert jævelig men den er midlertidig.

Skrevet

Det betyr ikke at ikke fluanxol kan hjelpe deg i blant, det handler ikke om skrelle av seg alt av beskyttelse å stå der naken men bruke det/ de mulighetene man har med vett og tåle at det gjør vondt. Smerten du kjenner nå er garantert jævelig men den er midlertidig.

Jeg håper det. Jeg skal fortsette å bruke fluanxol på den måten jeg gjør nå og få fremskyvet timen hos psykiateren.

Ja dette er jævlig. Det river og sliter i meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...