Gå til innhold

Hvet ikke om dette er rett forum.

Anbefalte innlegg

Gjest tequila

..men,kanskje noen vet.

Hvorfor kan man besvime dersom man er i fysisk aktivitet og ikke har spist på lenge?

Er grensene for hvor mye man tåler å gjøre på tom mage,uten å kollapse,veldig individuelle?Skal det mye til før man ev. kollapser?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er LIVREDD for å besvime e.l. i gymtimene ettersom jeg ikke spiser hverken frokost eller lunch og er veldig sliten generelt på skolen og dette topper seg i gymtimene.

Jeg har en oppfatning av at jeg kan klare meg lenge på bare viljen,og dersom jeg ikke kjenner etter/bekymrer meg for å "kollapse" så vil jeg heller ikke gjøre det.Stemmer det-at det er veldig psykisk betinget?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38367-hvet-ikke-om-dette-er-rett-forum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kroppen trenger veske og energi for at du skal kunne holde deg i gang. Viljen kan ikke overvinne dette faktum.

Løsningen på ditt problem ligger ikke langt unna. Jeg tror du er i stand til å se den selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...