Gjest tequila Skrevet 8. november 2001 Skrevet 8. november 2001 ..men,kanskje noen vet. Hvorfor kan man besvime dersom man er i fysisk aktivitet og ikke har spist på lenge? Er grensene for hvor mye man tåler å gjøre på tom mage,uten å kollapse,veldig individuelle?Skal det mye til før man ev. kollapser? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er LIVREDD for å besvime e.l. i gymtimene ettersom jeg ikke spiser hverken frokost eller lunch og er veldig sliten generelt på skolen og dette topper seg i gymtimene. Jeg har en oppfatning av at jeg kan klare meg lenge på bare viljen,og dersom jeg ikke kjenner etter/bekymrer meg for å "kollapse" så vil jeg heller ikke gjøre det.Stemmer det-at det er veldig psykisk betinget? Takk for svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. november 2001 Skrevet 9. november 2001 Kroppen trenger veske og energi for at du skal kunne holde deg i gang. Viljen kan ikke overvinne dette faktum. Løsningen på ditt problem ligger ikke langt unna. Jeg tror du er i stand til å se den selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.